شرکت 500 دانش آموز کرمانی در طرح حمیم/ آموزش حلقه های میانی برای تبیین جهاد


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892049

در این نشست خبری در مورد دوره توانمندسازی دانشجویان بحث شد.

حجت الاسلام صباحی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمان گفت: فعالان دانشجویی استان کرمان برای شرکت در طرح حمیم شناسایی و دعوت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، نشست خبری دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حامیم امروز پیش از ظهر با حضور حجت الاسلام محمد صباحی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمان و علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی.

حجت الاسلام صباحی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمان گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری وظایف ذاتی دارد که شامل اعتقادات عمیق دینی و انقلابی است و در این حوزه ها باید فعالیت هایی را انجام دهد که در این زمینه برنامه ریزی شده است. سطح دانشگاهی و استانی.و کشوری وجود دارد

وی با بیان اینکه در آستانه اجرای طرح ملی حمیم هستیم، تصریح کرد: ارتباط فعالان دانشجویی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار ضعیف شده است، بنابراین با اجرای این طرح به توانمندسازی دانش آموزان در زمینه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می پردازیم. فیلدها، ما قصد داریم این شکاف را پر کنیم.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به اینکه فعالان دانشجویی استان شناسایی و برای شرکت در طرح حمیم دعوت شده اند، تصریح کرد: استان کرمان از 14 شهریورماه به مدت یک هفته با حضور حدود 500 دانش آموز دختر و پسر از تشکل ها این کار را انجام می دهد. و سازماندهی نیروهای فعال دانشجویی تحت رهبری اساتید.

در ادامه علیرضا منظری توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی، مردم آسیب دیده از طرح حمیم را نگران ترین مردم دانست و گفت: در حال حاضر با دستور جهاد برای تبیین رهبری که از نگران ترین مردم است».

وی با تاکید بر اینکه باید نقشه دشمن را بشناسیم، تصریح کرد: هدف دشمن از بین بردن سرمایه اجتماعی و همبستگی و از بین بردن عزت نفس است.

منظری توکلی بیان کرد: در طرح حمیم اقشار متوسط ​​برای جهاد تربیت می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید