ششمین قله کرونا در راه مازندران/ بستری شدن بیماران در بیمارستان به 415 نفر رسید

ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779679

کاسم اویس گفت: پیش بینی می شود با توجه به کاهش اقدامات بهداشتی و افزایش حضور مردم در تالارهای عروسی، رستوران ها و اماکن ورزشی، طی چند روز آینده شاهد ششمین قله تاج در مازندران باشیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم اویس به بالا گفت: «واکسن کشنده تاج یک تصور غلط رایج است که بروز کووید 19 را افزایش می‌دهد. آنفولانزا را کاهش دهید.

اوس با اشاره به اینکه ویروس ها با جهش های فراوان خود اثرات واکسن را کاهش می دهند، افزود: در حال حاضر 88 درصد مازندرانی ها دوز اول و 52 درصد دوز دوم واکسن کراون را دریافت کرده اند و با واکسن 90 فاصله داریم. درصد از جمعیت.”

وی گفت: با نزدیک شدن به نیمه دوم سال و سرد شدن هوا، بسیاری از مردم فراموش می کنند که پنجره های خود را برای تهویه مناسب باز بگذارند که می تواند خطر انتقال ویروس را افزایش دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ماسک علاوه بر برقراری تهویه، پرهیز از شلوغی و فاصله اجتماعی، بر روی تاج دندان بسیار موثر است.

اویس تاکید کرد: پس از عبور از قله پنجم، رعایت مراحل بهداشتی در سراسر کشور و مازندران به زیر 45 درصد رسیده است که این امر منجر به افزایش بستری های جدید در مراکز درمانی استان شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: چند روز آینده.

در 24 ساعت گذشته با پذیرش 64 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 415 نفر رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید