شطرنج دانش آموزی آسیا و اقیانوسیه مراسم اختتامیه این مسابقات برگزار شد


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920211

مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان آسیا و اقیانوسیه صبح امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان آسیا و اقیانوسیه با حضور مسئولان فدراسیون ورزش های دانش آموزی آسیا، فدراسیون شطرنج آسیایی و جهانی، هادی بشیریان رئیس و خواجوی دبیرکل فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و کادر فنی از فدراسیون شطرنج آسیا، نمایندگان کشورهای شرکت کننده و بازیکنان و مربیان تیم ملی شطرنج دانشجویی.

در ابتدای این مراسم ایوب حنیفه، دکتر ایوب حنیفه، رئیس سیسکا فدراسیون ورزش های دانشگاهی آسیا از میزبانی ایران تشکر کرد و از حمایت هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان دانشگاه ها تشکر کرد. ورزش، گفت: روحیه ورزشکاری، جوانمردی و همکاری در این مسابقات ادامه داشته است و امیدوارم مسابقات شطرنج در آینده به صورت حضوری و مجازی ادامه یابد.

همچنین هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی نیز در این مراسم گفت: از فدراسیون دانشگاه های آسیا برای اعتماد مجدد به ایران برای میزبانی مجدد این مسابقات تشکر می کنیم.

بشیریان خطاب به دانش آموزان شرکت کننده گفت: امیدوارم همیشه موفقیت ها را جشن بگیرید و به ورزش پایبند باشید و پایان مسابقات را رسما اعلام کنید.

سپس اسامی برندگان تیمی و انفرادی اعلام شد و مراسم اهدای مدال انفرادی و جام تیمی به صورت مجازی در جایگاه های مربوطه برگزار شد.

این مسابقات در دو گروه دختر و پسر برگزار شد و در پایان در گروه دختران تیم ایران با 28 امتیاز قهرمان این رقابت ها شد و تیم های اندونزی با 21.5 امتیاز و هند با 20 امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین در رده بندی تیمی پسران، تیم چین با 29.5 امتیاز قهرمان شد، اندونزی با 20.5 امتیاز دوم شد و ایران با 19 امتیاز سوم شد.

سومین دوره مسابقات شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا و اقیانوسیه با حضور 10 کشور چین، بوتان، هند، اندونزی، اردن، مغولستان، سنگاپور، نیوزلند، سریلانکا و ایران به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ایران و با همکاری فدراسیون شطرنج از 26 کشور 6 دسامبر ماه به صورت آنلاین برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید