شعارهای ستاره تاثیرگذار پرسپولیس برای استقلال

شعارهای ستاره تاثیرگذار پرسپولیس برای استقلال

گلزن عیسی القطر مهاجم پرسپولیس معتقد است تیم بالای جدول آنها برای قهرمانی و صعود به بالای جدول بسیار مناسب است. او معتقد است با روند مثبتی که پرسپولیس در پیش گرفته، این تیم دوباره در راه است و قطار موفق پرسپولیس به این راحتی متوقف نخواهد شد.

آیا به نظر می رسد منتظر تصمیم کمیته استیناف برای بازگرداندن صدر از رقیب سنتی خود هستید؟

ما منتظر هیچ چیز نیستیم، چون در تمرین ثابت می کنیم که می توانیم به اوج برگردیم، کاری که پرسپولیس تا کنون 5 بار متوالی انجام داده است و این بار به راحتی می توانیم دوباره به اوج برسیم و اوج بگیریم.

اما فکر می کنید قهرمانی شما امسال خیلی سخت تر از سال های قبل خواهد بود؟

بله، طبیعی است که قهرمانی هر سال سخت‌تر می‌شود، زیرا در نهایت تیم‌های دیگر تقویت می‌شوند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا به رتبه‌های بالاتر و حتی قهرمانی برسند، اما فراموش نکنید که شرایط بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و شرایطمان بهتر است. بازی به بازی ما انجامش خواهیم داد.

در این زمینه باید به قهرمانی پرسپولیس در این فصل خوش بین بود؟

چرا خوشبین نباشیم ما بهترین کادر مربیان و بازیکنان را داریم و هواداران را مانند کوه پشت سر خود می بینیم. به همین دلیل قطعا مدعی اول قهرمانی خواهیم بود و ششمین قهرمانی متوالی را کسب خواهیم کرد. ما اصلا این را برای خود دست نیافتنی نمی دانیم. در واقع، با کسب این عنوان برای ششمین بار متوالی، می خواهیم کاری انجام دهیم که تکرار آن یک قرن طول بکشد تا تیم دیگری تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید