شعارها و مطالبات انتخاباتی بر زمین باقی مانده مدیریت شهری اهواز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سید محسن موسوی زاده عضو شورای شهر اهواز در سخنرانی پیش از دستور خود در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حسینی گفت: سال. از عمر شورای ششم و مدیریت شهر در این مدت انتظار مردم شهر اهواز این است که علاوه بر اتمام پروژه های نیمه تمام، طرح های جدید و پیشرفته عمرانی و زیرساختی اجرا شود، اما این امر تاکنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه پروژه های نیمه کاره و فرسوده در نقاط مختلف شهر دیده می شود، تصریح کرد: قطار شهری یکی از پروژه های بزرگ اهواز است که علاوه بر کلنگ زنی، یک سال است که بدون مدیر ذیصلاح مانده است.


غایب روسای سازمان های شهرداری

یکی از اعضای شورای شهر اهواز گفت: یکی از وظایف شهرداری شناسایی و جذب سرمایه گذار برای عمران و آبادانی شهر است اما در این مدت هیچ سرمایه گذاری جذب نشد و سازمان سرمایه گذاری سه ماه گذشته را بدون سرمایه گذاری سپری کرد. مدیر.

موسوی زاده ادامه داد: همچنین از شش ماه پیش مدیرعامل سازمان میادین به دلیل بیماری پدرش استعفا داده و به شدت درگیر بیمارستان است اما تا به امروز جایگزین وی تعیین نشده است. در این شرایط چگونه انتظار داریم مشکلات گسترده بازار غدیر حل شود و بازارها و بازارها و کسبه در سطح شهر ساماندهی شود؟

وی تصریح کرد: مدیران برخی از سازمان های شهرداری بیشترین شکایات مردمی و داخلی را دارند و عملاً غیرفعال هستند، اما تاکنون تصمیمی برای اصلاح روند کار گرفته نشده است و مدیران نالایق آنها به دلیل این بی توجهی و عدم رسیدگی، ذخیره ای برای خود می بینند. نظارت.

یکی از اعضای شورای شهر اهواز ادامه داد: برخی از مدیران جدید مناطق و سازمان ها با وجود گذشت یک سال از انتصابشان هیچ طرح و برنامه عملیاتی در سطح شهر از خود ندیده اند.

موسوی زاده تصریح کرد: برای امید بخشی به مردم، بودجه ای متفاوت از سال های گذشته با جلسات فشرده شورا برای شهر و شهرداری تصویب شد و امیدوار به اجرای آن بودیم، اما متاسفانه به دلیل تاخیرهای مکرر در پرداخت حقوق در این چهار مورد. ماه، قابل تحقق نیست. او امیدوار بود

وی گفت: در ابتدای تصدی شهردار فعلی با حدود 250 نفر از کارکنان شهرداری اهواز مصاحبه هایی انجام شد و امیدوار بودیم نتیجه این مصاحبه ها مدیران توانمند و قوی تری نسبت به دوره های قبل باشد اما این امر محقق نشد. و عامل مهم عدم آگاهی شهردار از اختیارات و دخالت داخل و خارج شورا در انتصابات است.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: مقرر شد ثبات مدیریت در این مدت رعایت شود اما به دلیل برخی نادرستی ها در انتصابات و دخالت های نادرست، در این یک سال چندین بار برخی مدیران و معاونان مناطق و سازمان ها جابه جا شدند.


وعده هایی که روی زمین مانده است

موسوی زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردم مژده در دوره اول از محل وام های دریافتی 65 دستگاه اتوبوس خرید کردند اما اکنون وارد سال دوم خدمت شده ایم و خبری از اتوبوس ها نیست.

وی افزود: به مردم گفته شد پروژه هایی که 10 سال روی زمین بود در این مدت کوتاه به اتمام رسید. لطفا آمار و آدرس این پروژه ها را به اطلاع مردم برسانید.

عضو شورای شهر اهواز گفت: سرای محله پردیس، ملاشیه، کوی جمهوری و فرهنگیان 1 ک، آتش نشانی مهدیس و سلطان منش کوی، پارکینگ طبقاتی طالقانی، ساختمان شهرداری مرکز و شهرداری منطقه 8، جاده ساحلی شرقی پارک ربیع تا پل فولاد و از وات واشر به زرگان، جاده الصافی به پل ولایت، جاده ارتباطی علی آباد، مسیر ارتباطی پل ولایت به جاده کمربندی فرودگاه، جاده زیتون به پل نهم، زیرگذر پردیس سپنتا و زیرگذر کیانشهر به کیان آباد و زیرگذر جانباز، جایگزینی پل شهید دغاغله ، پارک بنوان، پارک حجاب، پارک و مرکز نجوم و پارک گلفام، مرمت و زیباسازی خیابان امام خمینی غربی، زیباسازی و مرمت میدان وحدت آباد، بلوار کارگر غربی، زمین های فوتبال تخریب شده و متروکه چمن مصنوعی، ایستگاه های متروکه و تخریب شده، اتوبوس ریلی. ، پایانه نیمه متروکه کار آزادگان، سلول سفیرا و جاده دسترسی به باغ فردوس و سفیرا و در نهایت خیابان های بدون آسفالت و فاضلاب. سامانه بهره برداری مناطق گلدشت و شبکه فاضلاب گلدشت، سادات، سیاهی، نورآباد و ده ها پروژه دیگر از جمله پروژه های باقی مانده در حریم شهرداری اهواز است.

موسوی زاده افزود: اعلام شد در این یک سال بیش از 140 کار ارزشمند و کم سابقه توسط شورا و مدیریت شهری که سابقه ندارد انجام شده است. لطفا این مطالب را در رسانه ها پخش کنید تا روحیه امید در جامعه ایجاد شود.


برنامه ای برای افتتاح هر هفته کافی نیست

وی گفت: طرح هر هفته یک افتتاح توسط شهرداری انجام شد اما چه افتتاحیه و چه پروژه ای؟ به جز دو سه مورد، مابقی پروژه های خرد و تعهدات اساسی و ذاتی شهرداری و نیازهای اولیه شهروندان است.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: به جرات می توانم بگویم هزینه های تبلیغاتی که تاکنون برای افتتاح این پروژه ها صرف شده بیش از اعتبار اجرای چند پروژه خرد است.

موسوی زاده بیان کرد: با افزایش قیمت قیر کار برای شهرداری سخت شد اما باید پذیرفت که با این دهانه ها که اغلب با آسفالت روکش می شود حیثیت و حیثیت شهرداری کلانشهر اهواز آسیب جدی دید. توسط مردم پایین آمده است.

وی ادامه داد: تغییر وضعیت حدود 870 نیروی فداکار و 280 رهگذر به دلیل تشدید تشریفات اداری و عدم توجه به کارگروه در معاونت امور اداری با تاخیر مواجه شده و نیروهای شریف و زحمتکش شهرداری را در تنگنا قرار داده است. انتظار خسته کننده


دولت شهر بدون برنامه است

یکی از اعضای شورای شهر اهواز تصریح کرد: یک سال از مدیریت شهری می گذرد اما هیچ برنامه و اقدامی برای احیا و احیای فضای سبز شهر وجود ندارد. سازمان پارک ها و فضای سبز عریض و طویل صدها کارمند دارد که وظیفه حفظ و احیای فضای سبز شهر را بر عهده دارند، اما آنچه امروز شاهد آن هستیم فضاهای سبز خشک، بیمار، بی جان و متروک است.

موسوی زاده ادامه داد: نخاله های ساختمانی علاوه بر حاشیه شهر به داخل و مرکز شهر نیز سرایت کرده و متاسفانه هر روز شاهد تراکم و افزایش آن هستیم.

وی با بیان اینکه سگ های ولگرد همچنان در سطح شهر جولان تردد می کنند و هر روز حادثه ساز می شوند، افزود: تحصن های مکرر کارگران و زباله های رها شده در خیابان ها در سال جاری بیش از پیش نمایان شده است.


سرنوشت مبهم 600 کارمند شهرداری

موسوی زاده خطاب به رئیس شورای شهر گفت: آقای محمودی در ابتدای ماموریت با رسانه ها مصاحبه کرد و اعلام کرد 600 نفر از کارکنان شهرداری حقوق می گیرند اما حضور فیزیکی در شهرداری ندارند. لطفا در یک سال به مردم گزارش دهید که چند نفر از این افراد را شناسایی و بازگردانده اید و چند نفر را برای حفظ حقوق شهر و شهرداری اخراج کرده اید؟

و افزود: شما به عنوان قدرت شهرداری به شهردار اجازه دادید 10 پست حساس در شهرداری را به افراد خارج از شهرداری واگذار کند. آیا بحث بی توجهی به خیل عظیم همکارانتان در شهرداری و بحث کادرسازی شهرداری نبود که بزرگان به شما توصیه کردند؟


شعارهایی که انتخاباتی ماندند

یکی از اعضای شورای شهر اهواز گفت: فریاد زدید که زیر پای سرمایه گذار فرش قرمز می گذارید. لطفا پس از یک سال به مردم گزارش دهید که چه تعداد سرمایه گذار خرد و کلان شهرداری و شهرداری را برای سرمایه گذاری در شهر جذب کرده اند؟

موسوی زاده تصریح کرد: شما شعار دادید که شورا در انتصابات دخالت نمی کند. من به عنوان همکارتان و اطلاع رسانی مطالبی را عرض می کنم که به جز چهار نفری که شهردار با چراغ سبز شما از اصفهان با خود آورده، بقیه انتصابات یعنی معاونان شهردار، مدیران مناطق و سازمان ها و بعضاً آنها. نمایندگان، همه با هماهنگی و اجازه شما ساخته شده اند و همینطور خواهد بود.

وی افزود: شما شعار داده اید که از شهردار بخواهید در انتصابات به توازن قومیتی از نظر امکانات و سلامت مردم احترام بگذارد اما انتصابات و عزل هایی که انجام شده دقیقا خلاف شعار است. ، که جدای از اعتراضات داخلی شهرداری، اعتراض بزرگان شهر را نیز برانگیخت.

یکی از اعضای شورای شهر اهواز گفت: شما شعاری داده اید که از توان همه نهادها و نهادهای شهری و استانی برای ساخت و ساز و آبادانی شهر استفاده می کنید که تا امروز محقق نشده است و کاوش ها و کاوش ها دیده اند. خیابان‌های متروکه شهر توسط آبفا و تعطیلی چندباره پروژه پل.» میدان دانشگاه و تعطیلی کامل پروژه‌های زیرگذر سپنتا و پردیس کیانشهر به کیان‌آباد به دلیل عدم همکاری و تعامل سازنده با سایر بخش‌های خدماتی شهر است.

موسوی زاده گفت: در خصوص بازگشایی پل فولاد و تکمیل و راه اندازی فاز اول پل دانشگاه جنوب به شمال در اول مهرماه هشدار جدی می دهم اگر این دو اتفاق در تاریخ مذکور رخ ندهد. ، با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها شاهد مشکلات شدید ترافیکی در شهر خواهیم بود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید