شعار سال راهبردی برای توسعه و پیشرفت کشور است


زمان: 08:01h
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818049

غلامرضا شریعتی گفت: شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده، راهبرد توسعه و پیشرفت کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا شریعتی آندراتی نماینده مجلس. مازندران در مجلس شورای اسلامی یازدهم و عضو کمیسیون عمران درباره شعار سال در گفتگو با صبح زاگرس گفت: همانطور که مشاهده می کنید شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در 10 سال گذشته راهنمای توسعه و پیشرفت کشور است که امسال نیز به مسائل اقتصادی توجه شده است.

وی گفت: توجه به تولید کالا و رفع موانع تولید و همچنین حمایت از کالای ایرانی; این یکی از حمایت های مقام معظم رهبری در ابتدای سال است که بیانگر حساسیت ایشان نسبت به مسائل اقتصادی و معیشت مردم است.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در عید 1399 گفت: رهبر انقلاب در سخنان نوروزی 3 سال پیش خود به آغاز جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران اشاره کردند که همچنان ادامه دارد و اگر ما ادامه داشته باشیم. می‌خواهیم در این جنگ پیروز شویم. راه اندازی فعالیت های اقتصادی در زمینه اختراعات، نوآوری ها، نوآوری ها و نوآوری ها را جدی بگیریم و در دستور کار قرار دهیم که می تواند منابع کشور را به سمت اهداف اقتصادی سوق دهد.

عضوکمیسیون مدنی مجلس با بیان اینکه روی آوردن به محصولات دانش بنیان منابع کشور را بهتر و کارآمدتر می کند، گفت: استفاده از نیروی انسانی و سرمایه در تولیدات دانش بنیان افزایش می یابد که نیازمند این پیشرفت و توسعه در کشور.


شریعتی آندراتی همچنین افزود: مقام معظم رهبری امسال را مبتنی بر تولیدات مبتنی بر دانش و اشتغال نامیدند که همه دستگاه های کشور باید سرلوحه کار خود قرار دهند و در این راستا حرکت کنند.


نماینده مردم به سوی شهر مازندران به مجلس گفت: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی سال گذشته قانونی را تصویب کرد که طی آن نهادها و شرکت هایی که فعالیت های دانش بنیان پشتوانه قوانین خود ماست و این قانون در صورت وجود کاستی با دستور مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در این زمینه رفع خواهد شد تا شرکت های دانش بنیان بهتر کار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید