شماره جوان شیرازی ویژه بود + جزئیات کلاهبرداری

شماره جوان شیرازی ویژه بود + جزئیات کلاهبرداری

فرمانده انتظامی شهرستان یاهرم از دستگیری مردی که با فروش «خودپرداز» در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” گفت: در پی شکایت 4 شهروند مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا کلانتری شهرستان جهرم قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی املاک مالباختگان مشخص شد که در یکی از سایت های آگهی فروش «خودپرداز» با آگهی فروش «خودپرداز» مواجه شده و ضمن تماس با فروشنده، از آنها خواسته مبلغ 800 میلیون ریال را به حساب او که مالباختگان نیز بدون گرفتن مدرک و نشانی مبلغ درخواستی را به حساب آن شخص واریز می کنند اما فروشنده پس از دریافت وجه به دلایل مختلف از تحویل دستگاه خودداری می کند.

سرهنگ رزمجویی گفت: سرانجام با اقدامات علمی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، هویت واقعی این کلاهبردار شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم به شهروندان توصیه می کند: قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده، اطلاعات کافی در مورد سایت مورد نظر، فروشنده و کالای خریداری شده به دست آورید و تا زمانی که کالا را مشاهده کرده و از سالم بودن یا نبودن آن اطمینان حاصل کنید. .اهمیتی نداشتند که از پرداخت خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید