شمسی می تواند یکی از بهترین تیم های فوتسال تاریخ ایران را بسازد


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817457

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در آماده سازی تیم ملی فوتسال

رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز در تمرین تیم ملی فوتسال ایران حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز در تمرین تیم ملی فوتسال ایران حاضر شد.

وحید شمسایی در پایان تمرین تیم ملی فوتبال با قدردانی از حضور سید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون گفت: پس از آقای دادکان برای اولین بار است که چنین مردی مسئول فوتبال است. که در تمامی رده های تیم ملی بازیکن بوده مربی و مدیر است و فوتبال و فوتسال را خوب می شناسد و بی شک این اتفاق خوبی است و به فوتبال ما کمک خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین با تشکر از شمسایی گفت: خوشحالیم که اسطوره فوتسال ایران و جهان مسئولیت هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته و بی شک با حضور وحید شمسایی شاهد اتفاقات ارزشمندی در این رشته خواهیم بود. وحید شمسایی چون بهترین بود توانست یکی از بهترین تیم های فوتسال تاریخ ایران را بسازد و این حرکت را با تغییر نسل و جوانان تیم ملی آغاز کرد. کشور ما یکی از مستعدترین کشورهای جهان است. فوتبال و فوتسال در آسیا و علاوه بر اینکه جنتلمن هستیم و به موفقیت های خود در فوتسال آسیا ادامه می دهیم، باید به فکر بالا نگه داشتن پرچم ایران در فوتسال جهان نیز باشیم چرا که ظرفیت و شایستگی را داریم.

مجیدی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال از همه تیم های ملی حمایت خواهد کرد و تلاش می کنیم با فراهم آوردن شرایط لازم زمینه موفقیت تیم های ملی را در رشته ها و رده های مختلف فراهم کنیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید