شناخت این استقلال: پیشنهاد مربیگری در تیم ملی ایران به من شد

شناخت این استقلال: پیشنهاد مربیگری در تیم ملی ایران به من شد

مهمان شب گذشته فیروز کریمی سرمربی سابق استقلال و تراکتورسازی بود. وی در بخشی از صحبت های خود درباره دوران حضورش در استقلال و همچنین پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی اظهاراتی را بیان کرد.

کریمی در مورد مربیگری اش در استقلال گفت: دوست داشتم در خدمت استقلال باشم اما شرایط آنطور که می خواستم پیش نرفت. در خیلی از تیم ها موفقیت های مهمی کسب کرده ام اما موفقیت های تیم های مطرحی مثل استقلال، تراکتور و سپاهان را هم دوست دارم.

دیر به من پیشنهاد دادند

بعد از رفتن کلمنته، قبل و بعد از آقای گاله نوح، قبل و بعد از آقای دایی و قبل و بعد از آقای مایلی کهن به من پیشنهاد هدایت تیم ملی داده شد اما شرایط از نظر من مهیا نبود. در سال هایی که باید تمرین می کردم مربی نشدم. شجاعت، تفکر روشن و آنالیز قوی و بدنی خستگی ناپذیر دست به دست هم برای موفقیت یک مربی در تیم ملی. این یک تیم باشگاهی نیست و یک تیم ملی است که شوخی نیست. من فکر می کنم این ویژگی ها به مرور زمان کمرنگ شده است.

امیر قلعه نویی بلندترین است

من کار قلعه نویی را دوست دارم. امیر گاله نویی تنها مربی دنیاست که بدون باخت تعویض شده است. او تنها کسی بود که در بدترین شرایط بهترین نتایج را کسب کرد اما آنها جایگزین او شدند. بزرگترین سوختگی پایتخت مثل دایی بود، در هر دو مورد آزار و اذیت قرار گرفت، اما بیشتر در قلعه جدید. چرا دایی و قلعه نویی آوردی که اینطوری ردشون کنی؟ من حتی داستان آوردن و بردن مایل کهنه را هم نمی دانستم. در مجموع برای همه مربیان، امیرگله نوح را در سطح بالایی دیدم.

دیدگاهتان را بنویسید