شناخت عجیب پیشکسوت پرسپولیس برای استقلال

شناخت عجیب پیشکسوت پرسپولیس برای استقلال

ابراهیم اسدی درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در نیمه اول سه بازی اخیر شاهد بازی های خوبی از سوی پرسپولیس نیستیم. در بازی نساجی هم پرسپولیس همین روند را داشت. فکر می کنم در نیمه دوم بازی ها گل محمدی باید طوری تعویض شود که پرسپولیس مورد حمله قرار بگیرد اما ما چنین چیزی را نمی بینیم. فکر می کنم پرسپولیس با توجه به شرایط هافبک ها نمی تواند موقعیت گل ایجاد کند، چون بازیکنی مثل رضا اسدی امروز شرایط ایده آل و خوبی نداشت و البته پرسپولیس هم نمی تواند در خط حمله خوب باشد چون بازیکنی مثل عیسی القطر نمی گیرد. توپی که تبدیل به گل شد به آرامی

وی در پاسخ به این سوال که آیا رضا اسدی در خط هافبک پرسپولیس جانشین احمد نورالهی شده است یا خیر، گفت: احمد نورالهی چندین سال برای پرسپولیس بازی کرده بود و تجربه خوبی داشت و می دانست چگونه بازی کند. اما رضا اسدی در دیدارهایی که برای پرسپولیس انجام می دهد به شرایط ایده آل دست نیافته است. او همچنین در شرایط فنی خوبی قرار نداشت. بازیکنی که در خط هافبک پرسپولیس بازی می کند باید هم پاسور و هم گلزن باشد و در درگیری های هافبک موفق باشد اما این روند را از اسد ندیده ایم. در کنار اسد حامد پاکدل نیز عملکرد خوبی نداشت. خریدهای جدید پرسپولیس زمان بر است و بازیکنان باتجربه ای داریم که گل محمدی به دلایلی مانند مصدومیت نمی تواند از آنها استفاده کند.

اسدی درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: به جز سیدجلال حسینی سایر بازیکنان دفاعی نیاز به تمرین دارند. تیم های دیگر دست پرسپولیس را خوانده اند. به عنوان مثال در گلی که پرسپولیس به ثمر رساند دفاع چپ این تیم به خوبی کنار هم قرار نگرفت و همین امر باعث باز شدن دروازه این تیم شد. با این حال همه این مسائل به کار تاکتیکی تیم مربوط می شود. به نظر من خریدهای استقلال بهتر از پرسپولیس است. پرسپولیس باید بازیکنانی را جذب کند که شرایط خوبی دارند و معنی و ارزش پرسپولیس را بدانند و بفهمند که در کجا ایستاده اند. به نظر من خریدهای تابستانی پرسپولیس آنقدر هزینه نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید