شناخت میرزا شناخت تاریخ ایران و شناسایی دشمنان در آن مرز است


ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915883

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه شناخت میرزا به معنای شناخت تاریخ ایران و شناسایی دشمنان این مرز و بوم است، گفت: نهضت جنگل حرکتی ریشه دار است و توانسته چند برابر شود. شکل گیری انقلاب اسلامی در جهان».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، سعید جلیلی نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی امروز در جمع اصحاب رسانه گیلان در مراسم افتتاحیه سامانه هنر و رسانه جنگل که بر سر مزار برگزار شد، گفت: میرزاکوچک خان جنگلی که هر حادثه و رویداد تاریخی بعد از گذشت زمان است فراموش می شود.

وی با بیان اینکه اگر افتخارات تاریخی یک کشور فراموش شود هویت آن کشور از بین می رود، گفت: برگزاری کنگره میرزا و ایجاد برنامه های هنری در این حوزه برای پایداری نهضت جنگل بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی افزود: دشمنان اسلام و نظام تلاش جدی دارند تا ملت ایران هویت پرافتخار خود را فراموش کند.

جلیلی با بیان اینکه با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری تلاش برای حفظ یاد و خاطره پرافتخار ملت ایران صورت می گیرد، اذعان داشت: افتخارات بزرگ افرادی چون میرزا کوچوک ثروت و سرمایه ملی محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در شورای امنیت خاطرنشان کرد: شناخت میرزا، شناخت تاریخ ایران و شناسایی دشمنان این مرز و بوم است.

جلیلی تصریح کرد: با مطالعه شجره نامه میرزا کوچوک جنگلی نحوه مقابله با دشمنان، مقاومت و پیشرفت را می آموزیم.

وی با اشاره به اینکه این دشمنی ریشه تاریخی دارد و زندگی وی برای ما سند است، زندگی میرزا کوچکوچ را روایتی از دشمنی ریشه دار عنوان کرد و گفت: سرقت ها، نفوذ و نقشه های دشمن و بسیاری از دشمنان. جنبش های امروز با نگاهی به زندگی میرزا کوچکوچ روشن تر می شود.

نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی شناخت میرزا را از آن جهت مهم دانست که انسان می تواند قیام کند و قیام کند و آرمان ها و ایمان خود را تجلی بخشد و افزود: بذرهای انقلاب اسلامی ثمره تلاش و کوشش میرزا است. جنگل کوچکی است که استوار است و در برابر ظالمان و استکبار جهانی سربلند می ایستد.

نماینده ولی فقیه در شورای امنیت ملی با اشاره به کوشا بودن ملت سرافراز ایران در حفظ بذر انقلاب تصریح کرد: این انقلاب در ادامه قیام نهضت جنگل و میرزا کوه جنگلی است.

وی با تاکید بر اینکه این بوم مرزی به مدد هنر ماندگار می شود، افتخارات بسیار بزرگ برای مردان است، تصریح کرد: حرکت جنگل ها حرکتی ریشه دار است و با شکل گیری انقلاب اسلامی توانست در دنیا تکثیر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید