شناسایی و دستگیری جاسوس سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در کرمان


ساعت: 18:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902736

رئیس کل دادگستری استان کرمان از دستگیری یک متهم به جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در آن استان خبر داد و گفت: متهم قصد انجام اقدامات ضدامنیتی و اقدامات خرابکارانه در استان را داشت که با هوشیاری پلیس سازمان اطلاعات سپاه این توطئه خنثی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی شامگاه 28 مهرماه در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران افزود: پس از اقدامات گسترده و مستمر فنی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه سازمان اطلاعات یکی از افراد مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که قصد انجام اقدامات ضدامنیتی در استان کرمان را داشت، در یک عملیات پیشگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده تحت عنوان شغل آزاد و کسب و کار در کشور فعالیت می کرد، افزود: متهم به منظور اطلاع رسانی و همچنین آموزش اقدامات ضدامنیتی و خرابکارانه از طریق ارتباط با ماموران اطلاعاتی به کشورهای مختلف سفر کرد. آخرین سفر او به اربیل عراق بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان به اشراف اطلاعاتی اولیای گمنام امام زمان (عج) در فضای واقعی و مجازی اشاره کرد و گفت: متهم از فضای مجازی و پیام رسان های خارجی و همچنین از طریق چندین نرم افزار رمزگذاری شده استفاده می کرد. با سازمان ها و ارگان های نظامی و اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی تماس گرفت و بر اساس کنترل سازمان اطلاعات سپاه بر فضای مجازی و شبکه های اطلاعاتی این رژیم، این توطئه نیز افشا و خنثی شد.

رئیس شورای قضایی استان کرمان تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی از طریق فضای مجازی تمام تلاش خود را برای جذب عناصر به ویژه اراذل و اوباش انجام می دهد و به فضل الهی این توطئه در این پرونده با الهام از آب در آمد و خنثی شد. نیروهای امنیتی نخبه

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: متهم هنگام جمع آوری اطلاعات قصد خروج از کشور و ملاقات با یکی از عوامل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در یکی از کشورهای منطقه و دریافت ماموریت جدید را داشت که قبل از ترک منطقه دستگیر شد. کشور.

دیدگاهتان را بنویسید