شناسایی ۷ هزار معلول در بروجرد/ ۶۲ فقره وام اشتغال پرداخت شد.


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915263

پیردایه با بیان اینکه 7 هزار معلول در بروجرد شناسایی شده اند گفت: این افراد خدمات مختلفی را از سازمان دریافت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کرم رضا پیردائی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هفت هزار معلول در شهرستان بروجرد شناسایی شده اند که این افراد دارای سوابق و مشمول مزایای اجتماعی هستند که از خدمات این سازمان در ادارات مختلف بهره مند می شوند. .

وی افزود: خدمات ارائه شده به معلولان شامل پرداخت مستمری، خدمات درمانی، خدمات تجهیزات توانبخشی، کمک بهسازی منزل، مزایای تحصیلی، پرداخت وام شغلی است و تلاش می شود خدمات بهتری برای آنها ارائه شود.

رئیس بهزیستی بروجرد تصریح کرد: یکی از مهمترین خدمات اجتماعی بازپرداخت وام های خوداشتغالی است که مهمترین دغدغه و مشکل جامعه معلولان اشتغال است و در این راستا 157 نفر جویای کار در سال جاری به بانک ها معرفی شدند.

پیردایه بیان کرد: امسال 62 فقره وام خوداشتغالی که هر وام بین 70 تا 80 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده و در مجموع تاکنون چهار میلیارد و 400 میلیون تومان و مابقی افرادی که تشکیل پرونده داده اند. مورد نیز تسکین یافته است.

وی با اشاره به تامین مسکن افراد دارای معلولیت خاطرنشان کرد: در طرح ملی مسکن پرداخت تسهیلات مسکن به متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است که بیش از هزار نفر از استان لرستان برای مسکن مهر ثبت نام کرده اند و پس از استعلام و بررسی ، آنها واجد شرایط دریافت کمک هزینه هستند. آنها مسکن می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید