شناسایی 222 شهید کارمند در قم/ تمرکز بر اجرای میز خدمت در قم و روستاها


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892014

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم:

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم با اشاره به اینکه بر اجرای میز خدمت در استان و روستاهای ادارات اداری تاکید داریم، گفت: تاکنون 222 شهید مسئولان در قم شناسایی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سید جواد هاشمی در نشست خبری خود به مناسبت هفته دولت و روز کلاس این هفته اظهار داشت: تبیین اهداف نظام جمهوری اسلامی در نهادهای با بار علمی و تفکر اسلامی، توانمندسازی سیاسی و اجتماعی ادارات، بسیج، جهاد. تبیین و ارتقای دانش نوع رویکرد در اجرای برنامه های این هفته است.
وی ادامه داد: توجه به اقتصاد مقاومتی و اعلام گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر رویکردهایی است که در اجرای برنامه های این هفته به آن توجه داریم.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان استان قم با اشاره به لزوم برگزاری همایش ماهیانه تشویق فکری و معنوی کارکنان گفت: از دیگر رویکردهای اجرای برنامه در این ایام است. حفاظت از سیاست های راهبردی نظام و ایجاد پتانسیل در بسیج دولت.
وی افزود: در بین کارکنان افراد نخبه و متخصص وجود دارند که باید از تخصص و ظرفیت آنها برای رسیدن به اهداف استفاده شود.
سردار هاشمی با اشاره به فعالیت بیشتر در سفره خوانی گفت: در نماز جمعه هفته دولت 10 سفره خوانی توسط ادارات بسیج برگزار می شود. ضمناً این میز خدمت در روستاهای بخشداری مستقر خواهد شد. میز خدمات از مراجعه افراد به ادارات می کاهد.
وی گفت: غبارروبی قبور شهدا، تجلیل از مسئولان شهید در دفتر استاندار با سخنرانی یکی از معاونان وزیر، برگزاری جلسات مطالبه گری اقشار بسیج، گفتگوی ویژه خبری شبکه نور، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری جلسه طرح صالحین و تحکیم بنیاد خانواده از جمله برنامه های بسیج بسیج در این هفته است.
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قم با اشاره به برگزاری جلسات تحلیل گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب گفت: شعار دفتر خدمات در این هفته این است که خدمت به ملت».
وی افزود: بسیج بر اساس اسناد ثبت شده تاکنون 222 افسر کشته داشته است.
سردار هاشمی دیدار با تعدادی از دانشمندان را از برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: برای نخستین بار خدمات رسانی و محرومیت زدایی در روستاهای محمود آباد و کهک با بسیج ادارات این بخشداری ها انجام می شود.
وی گفت: در ادارات قم هرکس به هر نحوی که می تواند کمک می کند تا کمک های جمع آوری شده در قالب کمک های مذهبی بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید