شناسایی 24 قلم کالای غیراستاندارد در بازار سرخس


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816008

ولایتی گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی، طرح ویژه نظارت بر نوروز توسط نماینده استاندارد شهرستان سرس اجرا شد و در این راستا 24 قلم کالای غیراستاندارد شناسایی و در بازار این شهرستان جمع آوری شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر ولایتی، رئیس اداره استاندارد ساراس به صبح توس گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز، بازرسی ها از نمایندگی سطح بازار سارا افزایش یافته است.

رئیس نماینده استاندارد شهرستان سرس گفت: 250 مورد بازرسی از اصناف مختلف در طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد بازار شهری انجام شد و این بازرسی ها برای حفظ حقوق شهروندان ادامه دارد.

وی گفت: در این بازرسی ها تاکنون 24 قلم کالای غیراستاندارد شناسایی و جمع آوری شده است که شامل انواع ماهی تن، گلاب، شامپو، لامپ کم مصرف، چسب چوب، پنیر پیتزا، نمک دریایی، ظرفشویی است. مایع، آب لیمو، دستمال کاغذی و زیتون.

ولایتی در پایان گفت: همشهریان عزیز می توانند با ارسال کد 10 رقمی با برند استاندارد کالا به سامانه پیامکی 10001517، اصالت برند کالا را تضمین و کالاهای غیراستاندارد را به استاندارد گزارش دهند. نماینده با شماره تلفن 345201171 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید