شنبه بوکس حرفه ای جهان; اولین حضور شهبخش در رینگ حرفه ای حریف دانیل بوکسور اوگاندایی بود


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897600

ملی پوش کشورمان شنبه 5 شهریور در اولین مسابقه حرفه ای بوکس خود به مصاف بوکسوری از اوگاندا می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دانیال شهبخش ملی پوش بوکس ایران که مدتی است برای شرکت در مسابقات بوکس حرفه ای کشور امارات به سر می برد، شنبه 5 شهریورماه در اولین مبارزه خود در این سازمان. WBC او به مصاف تیم میواندا برمه اوگاندا خواهد رفت.

بوکسور اوگاندایی سابقه دو مبارزه در بوکس حرفه ای را در کارنامه خود دارد و یک برد و یک باخت به دست آورده است.

با وجود پیشنهاد 10 ساله به دانیال شهبخش، قرارداد او در حال حاضر یک بازی است و تیم ملی کشورمان در این نبرد به صورت تیمی به میدان می رود. بوکس کوبایی یکی از معروف ترین باشگاه های امارات در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

مراسم وزن کشی این مبارزه ساعت 10 صبح روز جمعه 5 شهریورماه برگزار می شود و شهبخش ساعت 19 شنبه به مصاف حریف خود می رود.

محمود نهتانی که به عنوان مربی در این مبارزه دانیال شهبخش را همراهی می کند، درباره وضعیت بوکسورهای کشورمان گفت: بوکس حرفه ای سخت تر از آماتور است و در حال حاضر بسیاری از مدال آوران مسابقات جهانی و المپیک در مسابقات حرفه ای و حتی رتبه یک شرکت می کنند. آنها صاحب دنیا هستند.

وی توضیح داد: چند مبارزه اول دانیال شهبخش 4 راند خواهد بود و حالا با تمریناتی که دانیال زیر نظر چند مربی کوبایی انجام داده، فکر نمی کنم مشکلی برای مبارزه در بوکس حرفه ای داشته باشد. دانیال باید در این رقابت ها در دسته 59 کیلوگرم مبارزه کند و خدا را شکر تا حالا به وزن رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید