شهادت جان برکف یکی از تکاوران نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان / عامل شهادت در بازداشت است.


ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883912

معاون اجتماعی و انتظامی استانداری از شهادت یکی از ماموران یگان گشت استان به نام جان برکف بر اثر زیر گرفتن خودروی شلیک کننده و برخورد شدید با وی در یکی از ورودی های شهر خبر داد. شهر زاهدان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی رحیمی معاون اجتماعی پلیس Police استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اعلام این خبر گفت: در راستای تامین امنیت، کاهش جرائم، حفظ آرامش مراسم مذهبی و جلوگیری از هرگونه فعالیت گروه های متخاصم در مرکز استان طرح کنترل مبادی ورودی شهرستان زاهدان در دستور کار محیط بانان پلیس آگاهی استان قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا ساعت 23 شب گذشته اکیپی از عوامل جان برکیف یگان تکاوری 106 نیروی انتظامی استان با رعایت تمامی نکات ایمنی و ایمنی، تردد خودروهای عبوری را در ورودی شهر کنترل کردند. زاهدان توسط هش که در حال رانندگی با خودروی پژو پارس بود بدون توجه به علائم هشدار دهنده پلیس با سرعتی دیوانه وار به ایست بازرسی ماموران کوبید.

معاون اجتماعی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: خودروی ضارب پس از برخورد با موانع به یکی از ماموران حاضر در محل به نام استواریکم “مهدی کامور آستانه” برخورد کرد که متاسفانه بر اثر شدت برخورد با ماموران انتظامی استان برخورد کرد. کشته شد.خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت رسید.

سرهنگ رحیمی با تبریک و تسلیت شهادت این افسر انتظامی جان برکف استان خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع سایر ماموران انتظامی حاضر در محل بلافاصله خودروی ضارب متوقف و راننده 19 ساله آن دستگیر شد. به بازداشتگاه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید