شهادت فخری زاده خون تازه ای به رگ علما و مقاومت اسلامی تزریق کرد


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914397

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه ای نوشت: شهید فخری زاده در تاریخ امروز و فردا به اسطوره و نماد جوانان جهان اسلام تبدیل شده و شهادتش خون تازه ای را در رگ های علما و مومنان جاری کرده است. حوزه معرفت و مقاومت اسلامی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه ای نوشت: دو سال از شهادت علی قدر می گذرد. محسن فخری زاده این واقعیت بیش از هر زمان دیگری آشکار شد که اقدامات جنایتکارانه عاملان شهادت او ترجمه دیگری جز ناامیدی دشمن صهیونیستی نداشت و رویاها و آرزوهای شیطانی آنها را خاکستر کرد.

این بیانیه می افزاید: دشمنان ایران و ایرانی به ویژه رژیم باطل و وحشی صهیونیستی این تصور نادرست را در ذهن خود می پرورانند که با کشتن و به شهادت رساندن عناصر علمی کشور از جمله شهید فخری زاده توسط افراد منفور و مزدوران جنایتکار می توانند. مانع رشد و کمال شتابان و روزافزون علوم دفاعی و راهبردی ایران شود، اما در معادله مقابل، شهید فخری زاده اسطوره و نماد جوانان جهان اسلام در تاریخ امروز و فردا شده است و شهادتش خون تازه ای است. مقاومت اسلامی را در رگ علما و معتقدان به علم و دانش تزریق کرد.

این بیانیه در ادامه به پیامدهای شهادت فخری زاده اشاره و تصریح کرد: شهادت این عالم برجسته گرچه ضایعه ای برای جامعه ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردی است که پس از یک عمر خدمت خالصانه. مبارزه با قیافه ی افتضاح به جانشینی با شکوه شهدای این زمین دوست داشتنی. اما راه پرافتخار ایشان توسط نخبگان کشور با سرعت، رشد و شکوه روزافزون و با هدف انحصار علمی نظام های استکباری ادامه یافته است.

در پایان این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان های والای شهدای صنعت دفاع و هسته ای کشور به ویژه شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده؛ وی خواستار هوشیاری و اقدام قاطع نهادهای امنیتی و اطلاعاتی برای جلوگیری از رخنه های امنیتی و رسیدگی به خط نفوذ و حفاظت از سرمایه های انسانی از جمله دانشمندان هسته ای و دفاعی شد و بر قطعیت مجازات عاملان و عاملان شهادت این نادر تاکید کرد. متفکر علمی بی‌تردید تلاش‌های ارزنده و غرورآفرین این شهید بزرگوار و سایر شهدای بزرگوار در عرصه صنعت دفاعی و سایر مناطق راهبردی کشور در حافظه تاریخی این سرزمین باقی خواهد ماند و موجب دلگرمی تحصیل‌کردگان مکتب این سرزمین خواهد شد. ائمه اطهار انقلاب اسلامی و فرزندان ملت بزرگ و سلحشور ایران دانشگاه ها و مراکز علمی و صنعتی در آینده ممتاز و پیشرفت های شگفت انگیز دیگری ایجاد خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید