شهادت یک پلیس در منطقه زلزله زده هوی در درگیری با سارقان مسلح

شهادت یک پلیس در منطقه زلزله زده هوی در درگیری با سارقان مسلح

گروهبان یکم حمیدرضا حاجی حسینلو شب گذشته در منطقه زرآباد خوی در درگیری با سارقان مسلح در راه برای تامین امنیت مردم مناطق زلزله زده به شهادت رسید.

مامور فرج به نام گروهبان یکم حمیدرضا حاجی حسین لو شب گذشته در منطقه زرآباد خوی به شهادت رسید.

درگیری با سارقان مسلح دلیل شهادت این پلیس است.

فرمانده انتظامی استان از شهادت یکی از پلیس های اعزامی برای تامین امنیت و امداد رسانی به مناطق زلزله زده هوی آن در حین انجام ماموریت و مبارزه با سرقت خبر داده است.

سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر گفت: گروهبان یکم «محمدرضا حاجی حسینلو» از مأموران کلانتری ارومیه که برای امدادرسانی و برقراری نظم و امنیت به مناطق زلزله زده شهرستان هوی اعزام شده بود، در حین حمل در خارج از مأموریت خود توسط سارق مجروح شد که بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی و حضور کارآگاهان پلیس آگاهی، متهم متواری در کمترین زمان ممکن دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این افسر ارشد نیروی انتظامی با تبریک و تسلیت شهادت گروهبان یکم محمدرضا حاجی حسینلو گفت: ماموران نیروی انتظامی در خط مقدم برخورد با ناهنجاری ها و جرایم مختلف هستند و هرگز اجازه نخواهیم داد کسی به امنیت و آرامش مناطق زلزله زده آسیب وارد کند. شهرستان خوی واردات همشهریان گرامی.

رئیس پلیس استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: شهادت هنر خلق خداست که با هنرمندی خود امنیت و آرامش جامعه را تضمین می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید