شهدای مدافع حرم دست ناپاکان را از حرم اهل بیت کوتاه کردند.


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913939

سردار بیانی گفت: شهدای مدافع حرم با نثار خود دست ناپاکان را از حرم مطهر ائمه اطهار در هر دو کشور عراق و سوریه کوتاه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، سردار ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز 15 آذرماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر مدافع حرم داود جعفری ضمن تسلیت برای شهادت این شهید بزرگوار گفت: ما مدیون مصیبت و فداکاری همه شهدای خود در طول تاریخ هستیم.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با جان خود دست ناپاکان را از حرم مطهر ائمه عطار در عراق و سوریه کوتاه کردند.

بنایی با بیان اینکه قصد داشتند پس از تصرف سوریه وارد عراق شوند و سپس اعلام کنند که نوبت ایران است، گفت: دولت خبیث داعش با ادعای دروغ خود قصد تشکیل دولت خراسان را داشت اما موضع گیری، شجاعت و دلاوری شهدا این امر باعث شد که مردم عزیز ما نتوانند هیچ اقدامی در دفاع از حریم امن الهی انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: سردار بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رفع تهدید از سوی ایران منتظر دشمن در داخل کشور نشد و به عراق و سوریه رفت. موفق شد تهدیدات ایران را از بین ببرد

وی افزود: اقدامات و جانفشانی های این شهدا باعث فروپاشی دولت داعش شد و امروز به یاری خداوند حکومت آنها را روی زمین نمی بینم. هر چند تفکراتی و البته عده ای از مردمانشان در نقاط مختلف دنیا وجود دارد که انشالله به زودی توسط مدافعان حرم نابود خواهند شد.

سردار بیانی در پایان با اشاره به اینکه در حوادث اخیر شاهد بوده ایم که بسیجیان برای تامین امنیت کشورمان جان خود را فدا کرده و در صحنه حضور داشته اند، تصریح کرد: بسیج مثل همیشه با زیرکی، هوشیاری و اطاعت از مردم، ریسک پذیرفت. فرمان ولایت علیرغم تلاش دشمنان برای جایگزینی انقلاب جنسی با انقلاب شهادت، ثابت کرده اند که انقلاب جنسی هرگز انقلاب شهادت را شکست نخواهد داد و ما تا ابد مدیون رشادت های همه هستیم و خواهیم بود. جنگجویان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید