شهدا قبل از پایان شهادت/ سازه های کیهانی و از بین رفتن حق و باطل همیشگی به عنوان شهید زندگی کردند.


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916665

آیت الله رئیسی با تجلیل از خانواده شهدای مدافع امنیت:

رئیس جمهور با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت شهیدانه زندگی می کردند، گفت: همه ابعاد سیره نورانی شهدا، مواضع، دشمن شناسی و نگاهشان به راه ولایت، پیروی از امام و حرکت در مسیر انقلاب. و خدمت به مردم بویژه دستگیری مستضعفین سرشار از خیر و برکت است و شهادت راه حرکت آنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور شب گذشته (پنجشنبه) در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای امنیت که در مسجد ریاست جمهوری برگزار شد، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اولین شهید دفاع استان را تسلیت گفت. به دنبال شهدای حافظ امنیت صدیق پیامبر را توصیف کرد.

رئیس جمهور با اشاره به شکست دشمنان در جنگ هشت ساله و همچنین شکست آنها در توطئه های چهل سال گذشته، تصریح کرد: دشمن قصد داشت در یک جنگ ترکیبی به ارزش ها، انقلاب اسلامی و مردم حمله کند. و یک توطئه جدید، اما فرزندان دوراندیش ملت در مقابل این حمله ایستادند.

رئیسی افزود: دشمنان با شعارهای توخالی و فریبکارانه می خواستند نسخه ای را که در برخی کشورها در ایران اسلامی پیاده کرده بودند پیاده کنند، غافل از اینکه اینجا مردان، زنان و جوانان شجاعی هستند که پای انقلاب و ارزش های آن ایستاده اند. و کشوری با احساس مسئولیت

رئیس جمهور گفت: دشمن در حوادث اخیر داعشی جان انقلاب و مردم را گرفته و بیشترین لجاجت و کینه و کینه توزی را نسبت به جریان ارزش ها و جبهه انقلاب نشان داده است.

رئیسی گفت: امروز اگر اوضاع شهرهای ما آرام است و در امنیت هستیم به خون جوانان عزیزی است که با حمله شورشیان روبرو شدند. گرچه غم از دست دادن آنها برای ما بسیار سنگین است، اما رسیدن به خون پاکشان یاس دشمن بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت شهید بودند، تصریح کرد: همه ابعاد سیره نورانی شهدا، مواضع، دشمن شناسی و نگاهشان به راه ولایت، پیروی از امام و حرکت در مسیر انقلاب. و خدمت به مردم، به ویژه دستگیری محرومان، سرشار از لطف و برکت است و شهادت در رأس آنها، راه حرکت آنان بود.

رئیسی ایستادگی و ایستادگی در راه دین و ارزش ها را پیام شهدا و همگان به عنوان مخاطبان این پیام و سخنرانی دانست و گفت: با گذشت زمان، اعمال و برکات خون شهدا نمایان می شود. بیشتر.

رئیسی روشنگری و مسخ جامعه را حاصل خون شهدا می داند و می افزاید: امروز امپراتوری رسانه ای دشمن با صحنه سازی و دروغ سعی در تحریف واقعیت ها دارد اما خون شهدا زهر آنها را خنثی می کند. تبلیغات و توطئه و اطلاع رسانی به مردم.

رئیس جمهور با اشاره به رفتار دوگانه دشمنان در حمایت از تروریسم و ​​ادعای حمایت از مردم، گفت: امروز دشمنان ملت ایران شعار «زندگی» برای مردم ما می دهند اما از سوی دیگر عاملان جنگ. با اسلحه در دست در معبد شاهچراغ کودک 10 ساله ای را کشتند و پدر و مادرش را بردند.

رئیس جمهور افزود: در افغانستان ادعای دموکراسی داشتند، اما نتیجه کارزار در این کشور 35 هزار کودک معلول بود و همه خانه ها و شهرها را ویران کردند و هنوز هم ادعا می کنند که ما جان می دهیم! چه افرادی در دنیا جان خود را داده اند که چنین ادعایی داشته باشند؟

رئیسی با بیان اینکه در پاسخ به تقاضای خانواده شهدای امنیت مبنی بر شناسایی، تعقیب و مجازات متخلفان و شهدای نیروی انتظامی، فضاسازی ها به پایان می رسد و باطل از بین می رود و قانون ثابت می ماند. به طور قاطع توسط سرویس های امنیتی تصمیم گیری خواهد شد.

پیش از سخنان رئیس جمهور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین مادر شهید دانیال رضازاده و همسر شهید امیر احمدی نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید