شهدا مثل چراغ می درخشند


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915857

سردار گودرزی با اشاره به حقانیت راه شهدا و ایثارگری آنان در حفظ امنیت کشور، گفت: شهدا همچون چراغی می درخشند و به برکت خون پاک شهدا و پایداری خانواده های شهدا. ای شهدا، انقلاب اسلامی علی رغم همه توطئه ها به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فرجه به اجر چند برابر شهادت در دریا اشاره کرد و گفت: خدمت در مرزبانی و به ویژه پاسداری از مرزهای آبی در شرایط سخت دریایی اجر و ثواب زیادی در پیشگاه خداوند متعال دارد.
این مقام ارشد مرزبانی فرجه افزود: برکت خون شهدا دلیل اقتدار نظام و تبدیل جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه و جهان و سرکوب شده است. شهادت مدافعان امنیت در حوادث اخیر و خنثی سازی نقشه های شیطانی دشمنان گواه این سخن است.
فرمانده مرزبانی فرجه خاطرنشان کرد: ما تا ابد مدیون خون پاک شهدای سرافراز انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه دینی و همچنین حفظ اصول و پایبندی به اهداف راه آنان را ادامه دهیم. از امام و شهدا.
همسر شهید سالارپور نیز در این دیدار با ابراز عشق و علاقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، شهادت با عزت را خواستار شد و آمادگی خود را برای تقدیم دو یادگار شهید در راه آرمان های انقلاب اعلام کرد. حفظ و اقتدار ایران اسلامی .
لازم به ذکر است در این دیدار با اهدای لوح یادبود و فرش مزین به تصویر شهید سالارپور از خانواده این مسافر گرامی تجلیل شد.
مرزبان شهید اصغر سالارپور یکی از مرزبانان هرمزگانی بود که مهرماه 1398 در درگیری با قاچاقچیان در آب های خلیج فارس به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید