شهدا چارچوب ایثار و شهادت و رشادت هستند/ دشمن بر کانون خانواده های اسلامی تمرکز کرده و مشکلات اخلاقی را گسترش می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با تسلیت به جانبازان عرصه ایثار و جهاد در بانه خاطرنشان کرد: وی سپس در خاورمیانه و کشورهای مسلمان جنگید. و تکفیرها را شکست داد و دست بردار نبود.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی در عراق، سوریه، لبنان با مردم مظلوم فلسطین جنگید و آمریکایی ها وقتی منافعشان به خطر افتاد احساس کردند راهی جز ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی نمی بینند، اما یاد و خاطره این شهید بزرگوار خواهد بود. در دل همه مردم انقلابی بماند و دشمن بداند که هر کدام از این جوانان انقلابی سردار سلیمانی خواهند بود تا از این آب و خاک محافظت کنند.

سردار حسینی افزود: دشمنی آمریکا و صهیونیست ها با کشور ما آشکار است و این دشمن در شهادت سردار سلیمانی و یاران محترمشان خلاصه نمی شود و انتقام ما فقط حمله به عین الاسد نخواهد بود. اگرچه پس از جنگ جهانی دوم تا به امروز هیچ کشوری به طور رسمی به پایگاه نظامی آمریکا حمله نکرده است، اما ما با قدرت جمهوری اسلامی و رهبری توانسته ایم به پایگاه نظامی آمریکا حمله کنیم و در این حمله نشان دادیم که آمریکایی ها یک شست بالا.

فرمانده قرارگاه استان شهید شهرامفر گفت: تکریم و قدردانی از شهدا وظیفه تک تک ماست چرا که شهدا برای امنیت و پیشرفت کشورمان جنگیدند.

وی گفت: قربانیان چارچوب ایثار و شهادت و رشادت هستند که در ابتدای انقلاب اسلامی با شناخت کامل حقیقت چه در مبارزه با گروهک های منطقه و چه در خط مقدم و چه در دفاع از کشور. در مقابل دشمن بعثی بی هیچ چشمداشتی فدای این راه و این انقلاب کردند.

سردار حسینی گفت: استفاده از ظرفیت جانبازان و رزمندگان و تجربیات آنان در همه امور انقلاب امری ضروری و ضروری است چرا که یک رزمنده هرگز بازنشسته نمی شود و جوانان ما باید همواره از تجربیات خود در سازندگی و دفاع از این انقلاب استفاده کنند.

وی با اشاره به مشاغل بومی افزود: زائران و پیشکسوتان باید همچون گذشته همواره در پایگاه های مقاومت حضور داشته باشند تا راه را به جوانان نشان دهند و در کنار بسیجیان جوان برای سازماندهی، جذب، تربیت و ایجاد ماندگار باشند. امنیت. “

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه تمامی مشکلات ایثارگران با توجه به مسئولیتی که دارند حل می شود، گفت: امیدواریم دولت جدید در بحث اقتصاد باز و شرایط اشتغال بیشتر راهکارهای مناسبی پیدا کند.

وی گفت: اقشار ایثارگر برای این انقلاب بسیار ارزشمند هستند و بر همین اساس با تدابیر و سخنان مقام معظم رهبری باید هر کاری که می شود برای این قشر انجام دهیم.

سردار حسینی افزود: امروز دشمن از طریق مسائل اخلاقی وارد جامعه و فرهنگ ما شده است و لذا می خواهند به کانون خانواده اسلامی حمله کنند و ما نیز وظیفه داریم خانواده و جامعه را در برابر توطئه دشمن حفظ کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید