شهرتی که برای رسانه ها باقی نمانده است!

زمان: 14:36
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775251

در نهایت ، یک نفر به عنوان مدیر انتخاب می شود ، اما پوشش اخبار جعلی در رسانه ها شهرتی باقی نگذاشته است ، اعتماد عمومی سرمایه رسانه ای است و تنها انتشار اخبار واقعی و مستند می تواند این اعتماد را افزایش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناژ ، سابقه انتخاب استاندار آذربایجان شرقی توسط دولت سیزدهم هر هفته خواننده جدیدی دارد ، اما این قرائت ها در دنیای واقعی انجام نمی شود ، بلکه در پوشش رسانه ای برخی رسانه های خبری ، این بار در شنبه قبل از یکشنبه هفته. کسی انتخاب شده است و فردا کابینه او را به عنوان استاندار آذربایجان شرقی انتخاب می کند.

این روش قبلاً برای دو گزینه دیگر انجام شده است و پایان جلسه هیئت دولت و عدم انتخاب استاندار برای آذربایجان شرقی ، کذب خبرهای رسانه ای معروف را آشکار کرد ، اما این افشاگری ها منجر به تکرار جعلی نشد. اخبار. وی گفت که در نهایت یک نفر به عنوان مدیر انتخاب می شود ، اما اخبار جعلی برای رسانه ها شهرتی باقی نگذاشته است ، اعتماد عمومی سرمایه رسانه ها است و تنها انتشار اخبار واقعی و مستند می تواند این اعتماد را افزایش دهد.

همانطور که قبلاً در تجزیه و تحلیل فضای رسانه در انتخاب مدیر ذکر شد ، چنین مواردی به دو منظور انجام می شود و با توجه به تمایل رسانه ها به این گزینه ، هدف متفاوت است. بار اول هدف سوزاندن گزینه بود و هدف از گزینه های حمله مجازی حذف شد ، اما بار دوم قصد ایجاد گزینه مورد نظر رسانه ها برای ایجاد خبر و استاندارد شدن بود ، اما همین خبر به ضرر از گزینه مورد نظر

شایعات حاکی از آن است که نسخه مطلوب خبرسازی در رسانه ها همچنان به استاندارد تبدیل می شود و از لابی سنگینی در پشت صحنه برای رسیدن به رویای خود استفاده کرده است و بر این اساس رسانه های خبری با درگیر کردن افکار و شایعات سعی در اشغال فضای افکار عمومی دارند. به گزینه دلخواه خود را از حملات مجازی آزاد کنید.

گفته می شود برخی از نمایندگان مجلس نیز با یک گزینه خاص به وعده خود عمل می کنند و همچنان سعی می کنند انتخاب خود را به دولت تحمیل کنند.

نویسنده: محسن ترکمانی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید