شهرداری باید زندگی بهتری را برای شهروندان فراهم کند


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810261

شهرام کرمی گفت: با توجه به اینکه شروع جنگ و بحران‌های دیگر در سال‌های اخیر باعث عقب‌نشینی شهر کرمانشاه در شهرسازی شده است، انتظار می‌رود شهرداری خدمات خود را به گونه‌ای ارائه کند که با حمایت از توسعه شهری، زندگی بهتری را برای شهروندان فراهم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، شهرام کرمی امروز (11 اسفندماه) در نشست با شهردار و فرمانداران مناطق هشت گانه کرمانشاه، با تاکید بر اینکه شهرداری باید بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند، گفت: با توجه به وقوع جنگ و سایر بحران ها. در سال های اخیر گذشته کرمانشاه را در توسعه شهری عقب نگه داشته است، انتظار می رود شهرداری خدمات خود را به گونه ای ارائه کند که با حمایت از شهرسازی، زندگی بهتری را برای شهروندان فراهم کند.

وی ادامه داد: همچنین انتظار می رود با زیباسازی فضای شهری و مبلمان متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی به ایجاد شور و نشاط در بین مردم کمک کند.

دادستان کرمانشاه در ادامه به ساخت و سازهای غیرمجاز که بعضاً چهره شهر را خدشه دار می کند، اشاره کرد و گفت: در این راستا دادستانی کرمانشاه آمادگی دارد با حمایت های قانونی لازم در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات لازم را انجام دهد.

به گفته دادستان کرمانشاه، شعبه ویژه رسیدگی به شکایات شهرداری در دادسرای استان تشکیل می شود.

وی در ادامه از شهرداری خواست در بحث مشکل با کسبه، اخذ ماده 100، سرقت تجهیزات شهرداری در سطح شهر، حاشیه شهر و مشکلات ترافیکی اقدامات لازم را برای کاهش خسارت انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید