شهرداری باید گزارش خود را از کار جمع آوری معتادان ارائه کند


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855328

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می خواهم گزارش کاملی از عملکرد خود در زمینه اعتیاد به مواد مخدر به شورای شهر تهران ارائه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا شمس احسان، عضو شورای شهر تهران، پیش از دستور شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: جا دارد از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران که در روز میلاد امام رضا(ع) اقدام کردند تشکر کنم.

وی با اشاره به ساماندهی معتادان متجاهر ادامه داد: شهرداری متولی ساماندهی معتادان پرخطر است که انجام این اقدامات بسیار مهم است و از این رو شهرداری باید به موضوعات مختلف توجه کند.

شمس احسان گفت: معتادان بالای 60 سال باید پس از کاهش یا کاهش مصرف محل ساماندهی و اقامت داشته باشند و این اقدام نیازمند برنامه ریزی هدفمند دستگاه های مختلف است.

وی ادامه داد: همچنین برای افرادی که توانایی کار دارند، باید به ادامه روند درمان و پیوند خانواده توجه شود و تیم های کمکی تشکیل شود تا برای هر یک از آنها نقشه راه تهیه شود و وضعیت آن بررسی شود. به همه افراد معتاد “

یکی از اعضای شورای شهر تهران با بیان اینکه اثربخشی کار آنها در ساماندهی معتادان بسیار مهم است، گفت: در اجرای طرح های مقطعی اثر خوبی نخواهیم داشت و چرخه تمرکززدایی در آنها وجود ندارد.

شمس احسان گفت: شهرداری تهران باید برای ساماندهی معتادان پرخطر برنامه های لازم را تدوین و به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ارسال کند.

وی افزود: از شهرداری انتظار داریم گزارش کاملی از وضعیت معتادان متجاهر، تعداد و سن آنها، مراکز جمع آوری شده، سازمان و برنامه ها به شورای شهرداری ارائه کند.

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید