شهرداری زنجان آماده عملیات زمستانی و بارش سنگین برف است


ساعت: 16:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917903

استاندار زنجان مطمئن است اگر امسال شاهد بارش شدید برف در شهر باشیم شرایط مانند سال گذشته نخواهد بود و گفت: شهرداری زنجان آماده عملیات برف روبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; محسن افشارچی عصر امروز در رزمایش ستاد مدیریت عملیات زمستانی و بهره برداری از دو کارخانه یخ زدایی شهرداری که همراه با ارائه تجهیزات جدید و ماشین آلات سنگین برگزار شد، گفت: سال گذشته به دلیل بارش شدید برف در این شهرستان بود. او رنج زیادی کشید

وی افزود: امسال اقدامات خوبی انجام شده و شهرداری از نظر ساماندهی و تجهیزات تقویت شده است به همین دلیل چندین دستگاه برف روبی و برف روبی خریداری شده است که البته هنوز دستگاه های برف روبی به استان نرسیده است. “

استاندار زنجان گفت: برای تبدیل استان زنجان به استانی بهتر برای زندگی، نهادها باید همکاری کنند و ساختارسازی بهتری برای رفاه مردم انجام دهند.

وی با بیان اینکه مطمئن هستم اگر امسال شاهد بارش شدید برف باشیم، شرایط شهر مانند سال گذشته نخواهد بود، تصریح کرد: شهرداری زنجان شرایط را به سمتی پیش برده که برای شهرسازی خوشایند است.

افشارچی با بیان اینکه از هر لحاظ از شهرداری حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به شعار «زنجان جای بهتری برای زندگی» به کار بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید