شهرداری قزوین برای تکمیل پروژه ها جدی است

کاسم الهیاری در این مراسم گفت: شهرداری قزوین در مدت زمان کوتاه و با دست خالی و تنها با تکیه بر دانش، ارتباطات و تلاش شبانه روزی توانست به اقدامات قابل قبولی در سطح شهر دست یابد.
وی افزود: خوشبختانه در جشن های ملی و مذهبی و یا در مناسبت های عزاداری شاهد پوست اندازی شهر قزوین بوده ایم و می بینیم که تغییرات در سیر وقایع در چهره شهر به وضوح نمایان است.
رئیس کمیته فرهنگ، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شهروندان از این تغییر رویکرد و نگاه در مجموعه حاکمیتی شهر واقف هستند و بازخورد خوبی از اتفاقات رخ داده داشته اند که مایه مباهات شهر است. دولت. مجتمع “.
این مقام مسئول در پایان گفت: در هیچ کجای دنیا هیچ کاری نتیجه نمی دهد و به ثمر نمی رسد مگر اینکه متخصصان و افراد واجد شرایط بدون توجه به دیدگاه های سیاسی و جناحی و اختلاف سلیقه شخصی و برای هدفی بزرگتر و منافع ارزشمندتر از دغدغه دور هم جمع شوند. “خودت فکر کن.
اما چگینی همچنین در این آیین با اشاره به اینکه شهرداری های سراسر کشور در شرایط مالی نامناسبی قرار دارند، گفت: هنر حکمرانی و تفاوت آن با حکمرانی این است که در چنین شرایطی دستی برای توسعه و اعتلای کشوری می کنیم که شهرهای آن در منطقه قرار دارند. اساس ساخت آن
وی در پایان گفت: امیدوارم با اقدامات مجموعه مدیریت شهری قزوین در آستانه سال نو در این شهر، شهروندان با روحیه ای سرشار از امید و انگیزه به استقبال سال جدید بروند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید