شهروندان نصب شده سرعت‌گیرهای غیرقابل تنظیم را به شهرداری اطلاع دهند


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890063

مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد با اشاره به اقدامات برخی شهروندان برای ایجاد دست اندازهای غیر استاندارد در معابر و کوچه ها گفت: مردم می توانند با ارسال درخواست یا تماس با سامانه 137 به شهرداری اطلاع دهند تا شهرداری اعلام کند. مشکل در جای خود وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان محقق مدیر ترافیک و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی درباره اقدامات برخی از شهروندان برای ایجاد دست اندازهای غیراستاندارد در معابر و کوچه ها گفت: مردم می توانند با اطلاع رسانی به شهرداری، اطلاع رسانی و یا با سامانه 137 تماس بگیرند تا شهرداری با حضور در محل نسبت به جمع آوری آن اقدام کند.


وی با بیان اینکه روند ایجاد دست اندازها و ناهنجاری در سطح شهر به گونه ای است که مشکل از سوی شهرداری، پلیس راهنمایی و رانندگی یا سرشماری ها به شهرداری ارسال می شود، یادآور شد: این موضوع در جلسه کارگروه فنی ترافیک و ترافیک مطرح می شود. از سایت بازدید شده و در صورت تایید، بحث عملکرد در دستور کار قرار خواهد گرفت.


این محقق تصریح کرد: اعضای کارگروه فنی ترافیک متشکل از نمایندگان شهرداری، پلیس راهنمایی و رانندگی، نمایندگان دولت منطقه و منطقه است اما در صورت توجه به نصب دست اندازها در معابر اصلی موضوع نیز مطرح می شود. در شورای ترافیک شهر و استان و مجوزهای قانونی اخذ می شود.


وی با اشاره به آئین نامه آرام سازی ترافیک تصریح کرد: این آئین نامه اندازه، هندسه، ارتفاع و سایر استانداردهای کوهنورهای سرعت را تعیین می کند و تلاش می شود کوهان های نصب شده تمام استانداردهای تعیین شده را رعایت کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید