شهرکرد خنک ترین مرکز استان در کشور / کاهش کیفیت هوا برای روزهای دوشنبه و سه شنبه


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840519

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

مهران رئراگپور گفت: شهرکرد یک درجه سانتیگراد بالای صفر امروز خنک‌ترین ایستگاه در استان چهارمحال و بختیاری و خنک‌ترین مرکز کشور گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رائراگپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه سرعت باد افزایش می یابد و احتمال خیزش گرد و غبار وجود دارد که کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را در پی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این شرایط در بعدازظهر دوشنبه بیشتر است، گفت: برای امروز جو نسبتاً آرامی خواهیم داشت و آسمان صاف تا بعدازظهر کمی ابری و سرعت باد افزایش می یابد.
چراغ پور افزود: وزش باد شدید در روزهای دوشنبه و سه شنبه می تواند باعث سقوط اجسام سبک در ساختمان های نیمه کاره شود و گلخانه داران توصیه می شود نسبت به مقاوم سازی سازه های خود اقدام کنند.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر سالمندان، بیماران قلبی و ریوی و کودکان نیز توصیه می شود در روزهای دوشنبه و سه شنبه از فعالیت در فضای باز خودداری کنند.
وی ادامه داد: در این مدت نوسانات دما زیاد است و شاهد تغییرات دما هستیم. شهرکرد خنک ترین ایستگاه استان و خنک ترین مرکز کشور امروز یک درجه سانتیگراد بالای صفر است و دمای هوا نسبت به دیروز هفت درجه کاهش یافته است.» ثبت نام انجام شد.
چراغ پور گفت: فردا پیش بینی می شود که افزایش جزئی دما را شاهد باشیم و افزایش نسبی و تدریجی خواهیم داشت، نوسانات دما در این هفته زیاد خواهد بود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید