شهر بدون شهردار و دغدغه مردم کرمانشاه / آسفالت نامناسب، مشکلی که کامل نیست

ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790775

در حال حاضر وضعیت جاده های برخی از مناطق کرمانشاه به حدی نامناسب است که خودروها نمی توانند در آن تردد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، آسفالت معابر و خیابان های کرمانشاه به گونه ای است که رانندگان وسایل نقلیه گاهی به صورت مارپیچ تردد می کنند.

شهروندان ما در کل شهر هیچ تفاوتی با هم ندارند و مردم ما مردمان نجیبی هستند اما مشکل آسفالت در برخی محله ها گریبان گیر آنها شده است که در نگاه اول این معضل ناخوشایند جلوی چشممان می آید.

79353eaa e122 4ca0 9918 abb5522d0225 خبر خاکستری

وضعیت جاده های برخی از شهرک ها به حدی است که خودروها نمی توانند در آن تردد کنند

زنگنه یکی از اهالی شهر کهریز کرمانشاه به خبرنگار ما می گوید: اکثر خیابان ها و کوچه های این شهر پس از اندکی بارندگی در وضعیت بسیار بدی قرار دارند به طوری که در بسیاری از موارد چاله ها و چاله های بسیار بزرگ باعث نارضایتی اهالی می شود. , ارقام رانندگان و مسافران.

وی افزود: چندین سال پیش به ما اطلاع دادند که شهرداری معابر و کوچه های این شهر را آسفالت می کند اما بنا به دلایلی این امر به تعویق افتاده و تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

این شهروند گفت: در حال حاضر وضعیت جاده ها به حدی است که خودروها نمی توانند در آن تردد کنند و کمتر خودرویی در این شهر مسافران را جابجا می کند.

67d4d2ea 0bda 4327 b18b a519b84ec355 خبر خاکستری

آسفالت برخی از جاده ها تا 90 درصد تخریب شده است.

عرفان متبد در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص ردیابی آسفالت راه های اصلی و فرعی شهر کرمانشاه گفت: این اثر بر اساس 3 برنامه است که اولین برنامه راه های اصلی شهر است که برخی از آن ها روکش و برخی دیگر روکش هستند. آسفالت لکه شده اند.

مدیر آسفالت در شهرداری کرمانشاه افزود: طرح دوم خیابان های فرعی است که معایب آن با آسفالت پر می شود و طرح سوم کوچه هاست که آسفالت مورد نیاز برای رنگ آمیزی کوچه ها به هشت منطقه پر از کاتر و غلطک تحویل داده می شود. .

وی خاطرنشان کرد: برخی از معابر وجود دارد که آسفالت آنها مشکل جدی دارد و 90 درصد آن تخریب شده است که در این صورت روکش آسفالت در دستور کار قرار گرفته است.

متبد گفت: در حال حاضر 90 درصد راه های اصلی ما بدون لکه هستند، گفت: کمتر راه اصلی شهر مشکل آسفالت دارد.

27732a8f 3f8f 4899 87d3 b8e1ae80f9de خبر خاکستری

65 درصد کوچه ها مشکل آسفالت ندارند

وی با اشاره به اینکه 65 درصد کوچه ها مشکل آسفالت ندارند، تصریح کرد: 35 درصد مابقی به دلایل مختلف از جمله ساخت و ساز، حفاری برای لوله کشی و … آسفالت نمی شود و تا زمان ساخت این کوچه ها امکان آسفالت وجود ندارد. .

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه افزود: در حال حاضر وضعیت آسفالت کرمانشاه بسیار خوب است و تا حد امکان لکه گیری شده است.

وی گفت: در حالی که هوا خوب است، در مورد رؤیت بحث خواهیم کرد.

موتابد اذعان داشت: در کرمانشاه مشکلی با آسفالت نداریم و کارخانه آسفالت ما آسفالت تولید می کند و در صورت کمبود با توجه به اینکه با کارخانه های اطراف قرارداد داریم می توانیم آسفالت مورد نیاز را تامین کنیم.

این مسئول نسبت به آسفالت خیابان ها و کوچه ها که بیشتر در حاشیه شهر بوده و آسفالت نشده است قول مساعد داد و گفت: شهروندان می توانند در اسرع وقت درخواست خود را به صورت کتبی به شهرداری منطقه ارائه کنند. کوچه ها و کوچه های فرعی آنها را آسفالت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید