شهر قزوین دارای سرمایه های مهمی برای توسعه است


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816625

عباس کاظمی گفت: مجموعه شهر قزوین ظرفیت های عظیمی دارد و باید بدانیم چه سرمایه ای دریافت خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; عباس کاظمی در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استان قزوین برگزار شد، گفت:

وی افزود: از دوران نوجوانی در عرصه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت فعالیت می کردم و امروز هر آنچه را که مدیون هستم مدیون خادم حقیر هستم و این عنوان و لباس بزرگ سپاه را مدیون هستم. “

کاظمی تاکید کرد: خود را وفادار به آرمان های نظام و انقلاب می دانم و هر چه در این سال ها تجربه کرده ام را در راستای اخلاص خواهم آورد و برای خدمت به مردم استفاده خواهم کرد.

استاندار جدید قزوین گفت: در روزهای اخیر عناوین و القابی به من یادآوری می شود که آن ها را شایسته نمی دانم و این شعار نیست و تمام جوایزی که در این سمت دارم در خدمت مردم است و در غیر این صورت غصب این مقام خواهد بود.»

c16d4509 7bb2 45cc 8743 6dbd747fbfcc خبر خاکستری

این مسئول بیان کرد: مجموعه شهر قزوین ظرفیت های عظیمی دارد و باید بدانیم چه سرمایه ای نصیب ما می شود. همیشه خود را در معرض امر به معروف و نهی از منکر مردم می دانم وگرنه بی حال می شوم.

وی افزود: دشمن سال هاست که تلاش می کند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد و از همه ابزارها در این راه استفاده کند به طوری که ده ها بمب گذاری در کشور ما انجام شده و دانشمندان و نیروهای امنیتی ما کشته شده اند.

استاندار جدید قزوین با بیان اینکه دشمن به دنبال ارائه گزارش غلط از پیشرفت کشور است، تاکید کرد: امروز می بینیم که دشمن در عرصه اقتصادی ناامید شده است اما اگر قدر این فرصت و خدمت را در دستگاه اجرایی ندانیم. شعبه، بدون شک از اشتباهات ما سوء استفاده خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید