شهید جعفری یکی از عوامل اصلی آسیب رساندن به منافع رژیم صهیونیستی بود


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913950

معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه:

با بیان اینکه هر جا منافع رژیم صهیونیستی خدشه دار شود، شهید جعفری بخشی از کار را بر عهده دارد و گفت: مردم ماه به تدریج این شهید را خواهند شناخت و متوجه می شوند که چه اقداماتی انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار فریدون محمدی ساکائی معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید داود جعفری از شهدای مدافع حرم در گفت و گو با شیرازه اظهار داشت: شهید جعفری یکی از شهدای مدافع حرم است. از شهدای شاخص نیروی هوایی و سپاه به گونه ای که سردار سلامی در مراسم تشییع شهید اظهار داشت که او کسی بود که رژیم غاصب صهیونیستی از او نافرمانی کرد.

وی با بیان اینکه هر جا به منافع رژیم صهیونیستی خدشه وارد شد، شهید جعفری مسئولیت بخشی از کار را بر عهده داشت، اظهار داشت: اهالی ماه به تدریج این شهید را خواهند شناخت و متوجه می شوند که چه اقداماتی انجام داده است.

سقایی افزود: شهید جعفری به همان اندازه که با دشمنان لجاجت می کرد با دوستان خود مدارا و بسیار مهربان بود. همکاران و دوستانش او را بسیار دوست داشتند و در هر زمینه ای همکاری داشتند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم اهدافی را که شهید جعفری و سایر شهدای روی این کره خاکی برای آن فدا کردند را نیز دنبال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید