شهید سلمانی در ایجاد قدرت و عزت برای امت اسلامی موفق شد

ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921862

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شهید سلمانی توانست برای امت اسلامی قدرت و عزت ایجاد کند، گفت: شهید سلیمانی هر جا بلاتکلیفی بود و دشمن جنایتکار صهیونیستی بلاتکلیفی ایجاد می کرد، حضور داشت و اجازه سلطه آمریکا و مردم را نداد. صهیونیست ها ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدباقر کلیباف رئیس شورای اسلامی شهر در نخستین اجلاس بین المللی مدرسه شهید سلیمانی که صبح امروز در سالن اجتماعات برگزار شد، گفت: مهمترین معجزه انقلاب اسلامی این بود که این تحول را به وجود آورد و این اراده را به وجود آورد. و ایمان برای جوانان و امت اسلامی را پدید آورد. شهید سلیمانی قبل از پیروزی انقلاب و آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در یکی از روستاهای دورافتاده کرمان به دنیا آمد. انقلاب اسلامی چنین شخصیت بزرگی را برای انقلاب پدید آورد که این معجزه بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی فردی کامل بود ادامه داد. وقتی از جامعیت و ویژگی های شهید سلیمانی صحبت می کنیم، خشم او از دل رحمت برمی خیزد، گفت: شهید سردار سلیمانی فردی دلسوز است. اوج شهادت سلیمانی روزی بود که وی به مدت 20 سال به فرماندهی قدس انتخاب شد. شهید سلیمانی مجتهدی فرزانه، مدیری شجاع، مدبر و دقیق در مسائل اجتماعی و با ایمان به مردم است.

قالیباف با اشاره به اینکه شهید سلیمانی هر جا بلاتکلیفی بود و دشمن جنایتکار صهیونیستی بلاتکلیفی ایجاد کرد و نگذاشت سلطه آمریکا و صهیونیست ها نقش آفرینی کند، شهید سلیمانی حضور داشت، برکت جبهه مقاومت مرهون اعتقادات قوی است. مکتب قرآن .

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید