شهید سلیمانی از اعضای جامعه الشرایط بود و حرکتی مکتبی داشت و اندیشه های شهید سلیمانی در کشورهای منطقه به جز ایران مطرح است.

ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797493

نماینده مردم هدبنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی با توجه به امنیتی که با انقلاب و تشکیل هسته مرکزی مقاومت برای کشورمان فراهم کرده است، عضوی از جامعه و دارای حرکت مکتبی است، گفت: : ملت ایران و کشورهای منطقه و عواقب بعد از شهادتش ممکن است بیشتر از آثار پیش روی او باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید البرز حسینی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت این شهید بزرگوار خاطره تلخی از دی ماه را در اذهان مردم به جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی سال های زیادی را در امنیت کشور سپری کرده است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی چه در دوران جنگ و چه پس از جنگ در مسیری که با توجه به شرایط منطقه و کشورهای اطراف و با توجه به شرایط منطقه انتخاب کرد. مشکلات کشورهای همسایه و تحرکات نظام سلطه جهانی، با محاسبات و جمع آوری آن دوره ای را طی کردند، بی آنکه بسیاری از آن اطلاعی داشته باشند.

حسینی افزود: شهید سلیمانی برای اعتلای اسلام و حفظ نظام مقدس اسلامی بدون کوچکترین تبلیغی از میهن دفاع کرد به گونه ای که تا زمان شهادتش یا چند سال قبل هیچکس نمی دانست و نمی دانست سردار سلیمانی و کیست. با چه تفکری در آن حرکت می کند.

نماینده مردم هدبنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل هسته مرکزی مقاومت در منطقه با محوریت جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هر زورگویی گفت: زورگویی در منطقه ما ناشی از انسان ثروتمند است. منابع و منابع سرشاری دارد که خداوند داده است.

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه و جمهوری اسلامی طعمه نظام سلطه هستند و برای آنها جذابیت دارد، گفت: نظام سلطه همواره در این منطقه حضور دارد تا در وحدت مسلمانان شکاف ایجاد کند زیرا اتحاد مسلمانان برای نظام سلطه گران است و به همین دلیل همواره سعی در توطئه و استفاده از منابع در این زمینه دارند.

حسینی با بیان اینکه برخی دولت ها به سمت نظام سلطه حرکت می کنند، خاطرنشان کرد: اما سردار سلیمانی با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و با محوریت محور مقاومت باعث ایجاد تقریب بین مردم دوست داشتنی منطقه شده است. مردم می توانند از نعمت های این منطقه بهره مند شوند.»

نماینده مردم هدبنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی در این راه تمام جان و توان خود را فدا کرده است، افزود: و همه اینها در فضای شخصیت مادی او جمع شده است.

وی بیان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی در این مسیر به درجه ای از معنویت رسیده است که درک آن برای انسان ها دشوار است و پس از شهادت سردار دولاها بخشی از زندگی وی مشخص شد که چقدر روح خود را تزکیه کرده است.

حسینی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: ایشان فرمودند غیبت شهید سلیمانی به معنای نبودن شخص نیست و شهید سلیمانی تنها یک شخص نیست. بلکه یک مدرسه

وی گفت: قطعا زندگی، حرکت و تاثیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و افکار و اندیشه های این شهید والامقام در کشورهای مختلف منطقه به جز کشور ما کاملا مطرح بوده است و سردار سلیمانی بیگانه است.

حسینی گفت: این گونه افراد تربیت نمی شوند مگر در مدرسه و شرایطی که امام راحل فرمودند این گونه آزادی خواهان در دامان اسلام، هم خود را تربیت می کنند و هم دیگران را;

نماینده مردم هدبنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی با توجه به امنیتی که در انقلاب برای کشورمان ایجاد کرده و هسته مرکزی مقاومت را تشکیل می دهد، یک جامعه است و دارای حرکت مکتبی است. و کشورهای منطقه و عواقب بعد از شهادتش ممکن است بیشتر از عواقب پیش روی او باشد که به وظیفه خود عمل کرد و در خیلی جاها حضور داشت و در تصمیم گیری ها مؤثر بود، اما در ظاهر به چشم نمی آمد.

وی تصریح کرد: زندگی مادی و معنوی شهید سلیمانی پر از راه و رسم و مکتبی است که او که اندکی عمیق است در آن درس های زیادی می آموزد چرا که حتی مخالفان او در دنیا اعتراف می کنند که شهید سلیمانی بود. یکی از تاثیرگذارترین افراد در حوزه خود است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید