شهید سلیمانی مرد خدمت و مبارز بود

ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796121

مدیر حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت;

مدیر حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهید سلیمانی در عرصه های مختلف موفق عمل کرده است، گفت: حاج قاسم در شرایط سختی که کمتر احتمال دارد موفق عمل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام پناهی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در تشریح مکتب شهید سلیمانی اظهار داشت: ارزش و اهمیت هر فردی به اندازه گستره وجودی و نگاه او به هستی است که شهید سلیمانی در ارتباط با اوست. پروردگار عالم تنها خدا از این حیث از هیچ کس هراسی نداشت و از ستایش کسی برخوردار نبود، بلکه پیرو اطاعت از رهبر انقلاب بود و پایه های نظام اسلامی را در جهان مستحکم کرد.

مدیر حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرجا خطر دین، نظام و دنیا مستضعفین را تهدید می کند، حاج قاسم در این شرایط حضور دارد، گفت: حاج قاسم با تحلیلی سریع از مسائل روز و با این باور که همه هستند. خداوند متعال او را یاری می کند و حاج قاسم در شرایط سختی که کمتر احتمال دارد موفق شده است.

وی به اسطوره ها و قهرمانان ادبیات فارسی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم الگو و الگوی واقعی یک قهرمان برای نجات ملت های دیگر بود، اسد باید می رفت، اما آمدن حاج قاسم بشار اسد را مجبور به ماندن کرد. شکست دشمنان تا بن دندان مسلح بود.

پناهی با بیان اینکه حاج قاسم پیوند با قدرت لایزال الهی و مخالف با نیروهای جهان است، گفت: حاج قاسم شخصیتی برای نسل حاضر و آینده بود که در همه عرصه ها موفق و الگویی موفق برای حال و آینده بود. مطرح شد .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید