شهید مطهری شرحی بود برای باغبانی هوشیار، تیزبین، خصمانه و زیرکانه.


ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837275

نماينده ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج تربت تربت:

احمدی گفت: در ایام شهادت فیلسوف جهان اسلام و معلم بزرگ تاریخ معاصر، شهید مطهری، فرصت مناسبی است تا مقام و منزلت والای معلمان و مربیان عقیدتی را به عنوان پیشوایان بشریت یادآوری کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حجت الاسلام والمسلمین سیدجعفر احمدی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تربت جام، آگاه و بصیر بود. وی بیان کرد: در ایام شهادت فیلسوف جهان اسلام و معلم بزرگ تاریخ معاصر، شهید مطهری، فرصت مناسبی است تا مقام و منزلت والای معلمان و مربیان عقیدتی را به عنوان پیشوایان بشریت یادآوری کنیم.

وی بیان کرد: خداوند جایگاه معلمی را از خود معین کرد که آنچه را که به انسان نمی دانست با قلم آموخت و پیامبر را برای تعلیم فرستاد و شهید مطهری در همه جهات معلمی مطمئن و برجسته بود.

سخنگوی ستاد عالی مقاومت بسیج تربت جام گفت: مکتب و اندیشه امام (ره) اعتلای یافت.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی خاطرنشان کرد: دشمن در همه عرصه ها و جبهه ها به دنبال ناامید ساختن مردم انقلاب و نظام اسلامی است و جنگ ترکیبی و همه جانبه، با امپراتوری رسانه ای و… مقیاس پرخاشگری برای تغییر تفکر مردم؛ به خصوص جوانان.

وی در پایان گفت: معلمان، مربیان و مدیران جامعه در عرصه جهاد تبیین کننده و پیشگام در ساختن نسلی سالم در تراز انقلاب هستند. و باید به این نتیجه برسیم که کار فرهنگی موثر و خاری در چشم دشمن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید