شهید چمران شناخت دقیقی از مشکلات سیاسی جهان اسلام داشت


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877441

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید چمران درک و تحلیل دقیقی از مسائل سیاسی در سراسر جهان اسلام داشت و الگویی مثال زدنی و بی نظیر برای همه جوانان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر کلیباف در سخنانی پیش از این دستور جلسه علنی امروز سه شنبه (31 خرداد) مجلس شورای اسلامی مشخص شده: سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می دارم.

وی بیان کرد: جمع آوری ویژگی های درخشانی چون شجاعت و رهبری در جهاد، عدالت خواهی و اعتدال، دوری از اقدامات عجولانه و بی پروا، صفای باطن و لطافت فطرت، عشق و علاقه بی بدیل به امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی همراه با تفاهم. و تحلیل دقیق مسائل سیاسی جهان اسلام و ترویج علم کم مثلا از شهید چمران یک مرد نمونه و ب. جایگزین ساخته شده برای همه جوانان انقلابی و بسیجی در حل مشکلات مردم مظلوم آشکار شد.

وی اعلام کرد که شهید چمران با بی عملی و نازایی بیگانه است. نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران چه در مدارس و چه در دانشگاه ها با همت جوانان و عموم علاقمندان به آرمان انقلاب اسلامی باید به گونه ای متحول شود که تربیت جوانان شجاع و نخبه. الگوبرداری از شهید چمران و یک چیز دیگر شهدای انقلاب اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به روح تابناک امام راحل، عالم مجاهد شهید مصطفی چمران و همه شهدای انقلاب اسلامی تبریک می گوییم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید