شواهد محکمی علیه عزیزی هادم وجود دارد

شواهد محکمی علیه عزیزی هادم وجود دارد

محمدمهدی فروردین پس از دیدار تیم های نساجی و مس کرمان در مرحله نیمه نهایی که شاگردان ساکت الهامی را به فینال جام حذفی رساند، گفت: بازی را از نزدیک ببینیم. با توجه به علاقه‌ای که داشتیم، افتخار می‌کردیم که در حضور تماشاگران و مسئولان دو تیم بدون توجه به نتیجه بازی جذاب بودیم.

وی افزود: بعد از مدت ها که تاج اجازه نداد، فکر می کنم این سومین دیداری بود که در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران برگزار می شد، امیدوارم نتیجه این دیدار به نفع فوتبال ملی باشد. به هر دو تیم می گویم صادق باشند و خسته نباشند.» خدای نکرده تیمی که در نهایت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد موفق باشد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش زیادی برای پاکسازی فوتبال انجام داده است، گفت: امروز شهاب عزیزی هادم با صدور بیانیه ای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را متهم به بازگشت و تعیین بسیاری از موارد در روز برگزاری انتخابات کرد. حقوق خود را حفظ کنید و نظر خود را بیان کنید. ما به عنوان بازرس وظیفه داریم نقش نظارتی خود را در بالاترین سطح انجام دهیم. تصمیمات اتخاذ شده در مورد مسائل فنی و در درون خود فدراسیون، قطعا در هیات مدیره، تصمیم گیری برای یافتن یافته هایی که مستند نیست، قطعا نمی تواند هیئت مدیره و جلسه را متقاعد کند که چنین تصمیمی منجر به اخراج شخصی می شود. پاکسازی باید در همه سطوح، حوزه ها و فدراسیون ها انجام شود و خواست مردم اتفاق بیفتد.

فروردین در خصوص ورود مجلس به این موضوع گفت: مجلس چندان در جریان جزییات پرونده ای که فاش شد نیست، اما درخواست گزارش دادیم. به نظر می رسد اعضای هیئت رئیسه نیز بر اساس اسنادی که به کمیته اخلاق و قوه قضائیه ارائه کرده اند، دلایل محکمی علیه وی دارند.

وی در خصوص 43 دلیل ذکر شده در این زمینه گفت: یکی از دلایل آن بحث اعتماد است، فکر می کنم همین کافی باشد، وقتی مسئولیت را بر عهده می گیریم ابتدا باید صادق باشیم. احساس می کنم شماره اول را از دست دادند و همین موضوع را نقل کردند و این موضوع را پیگیری کردند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا طبق گفته عزیزی هادم امروز فضا طوری است که بتواند برگردد، گفت: عزیزی هادم می آید و می رود، هوادار و فوتبال می ماند. به او اعتبار نمی دهد. متذکر می‌شوم که کسانی که می‌آیند اعتبار این موقعیت را بگیرند، مطمئن باشند که مردم نسبت به این مسائل آگاهی بیشتری دارند. می توانم بگویم این یکی از معدود رویدادهایی بود که هیچ مخالفتی با این تصمیم در هیئت مدیره وجود نداشت. خدا نکند مردم ایران همیشه شاد باشند. فضایی که امشب دیدیم نوید خوبی را برای تیم ملی می دهد تا در جام جهانی بدرخشیم و به آنچه که لیاقتش را داریم برسیم و افتخار ما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید