شوخی استانکو با محرم جدی شد!

مجتبی محرمی مدافع چپ کم نظیر تیم ملی و پرسپولیس بود که به دلیل اتفاقات حاشیه ای دربی 1373 سه سال محروم شد!

وقتی این ستاره محبوب پس از محرومیت به عنوان یک خارجی بازگشت، سرمربی پرسپولیس شد. استانکو پابلوکوویچ! استانکو به قدری از معتبی محرمی تمجید کرد که وقتی این مربی برای اولین بار او را در اردوی آلمان دید باورش نمی شد اینقدر کوچک باشد. سرمربی فقید و کروات پرسپولیس با تعجب پرسید: محرم چقدر جوان است که اینقدر از او تعریف کردید؟!

این جمله به چشم مجتبی محرمی افتاد و او در روز اول اردوی آلمان با ناراحتی وسط چمن دراز کشید تا لوازم لباس را بیاورد و تحویل دهد!

استانکو نزدیک شد و از مجتبی محرمی پرسید: پست بازی شما چیست؟!

این جمله دیگر بیشتر مربوط به محرمی است یعنی با این همه سابقه هنوز نمی داند که من دفاع چپ هستم؟! بر همین اساس محرمی به شوخی پاسخ داد: هافبک!

استانکو هم او را در خط میانی قرار داد و معتبی محرمی آنقدر خوب کار کرد که سرمربی کروات غافلگیر شد.

اطرافیانش می گفتند محرمی بهترین دفاع چپ آسیاست، چرا یک هافبک وسط می گذارند؟! استانکو هم گفت این پسر اشتباهی دفاع چپ بازی کرد و بهترین هافبک ایران و آسیاست!

این مربی تا روزی که سرمربی پرسپولیس بود هرگز از محرمی به عنوان دفاع چپ استفاده نکرد و در پست هافبک مرکزی از او در کنار کریم باقری استفاده کرد.

البته میتبی محرمی هنوز استانکو را به خوبی به یاد دارد و مدعی است که او یکی از بهترین مربیانی بوده که تا به حال به ایران آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید