شوخی عجیب هواداران تیم ملی ایران با هری مگوایر

شوخی عجیب هواداران تیم ملی ایران با هری مگوایر

منچستریونایتد در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده و حتی ممکن است این تیم نتواند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. بدون شک یکی از ضعیف ترین بازیکنان این فصل هری مگوایر از شیاطین سرخ بود. مدافعی که در این فصل اشتباهات وحشتناکی داشت و هواداران این تیم نیز به شدت از عملکرد این بازیکن انتقاد کردند.

کاپیتان منچستریونایتد که با تیم ملی خود در جام جهانی به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت، این اواخر چندان خوش گذرانی نکرده و حتی بسیاری از هواداران یونایتد فکر می کنند که این بازیکن دیگر نباید کاپیتان تیمشان باشد. یکی دیگر از اشتباهات این بازیکن در سال گذشته باعث شد او در بازی دوستانه انگلیس و ساحل عاج حتی توسط هواداران خودش هم هو شود.

سوالی که از چشم برخی از کاربران ایرانی اینستاگرام دور نمانده و پس از مشخص شدن تساوی ایران در جام جهانی و گروه با انگلیس، زیر یکی از پست های جدید این بازیکن ابراز امیدواری کردند که او به اشتباهاتش در مسابقه ادامه دهد. مقابل ایران شاگردان اسکوچیچ از ضربات احتمالی این بازیکن نهایت استفاده را خواهند برد و می توانند در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 کار بزرگی انجام دهند و انگلیس را شکست دهند.

یکی در مورد مگوایر می نویسد: تو تنها خوشبختی ما ایرانی ها هستی. منتظر اشتباهات شما در بازی با ایران هستیم یک نفر دیگر نوشت: لطفا با پنالتی روی طارمی اشتباه کنید.

کاربر دیگری از او خواسته است که در مقابل ایران همان بازیکنی باشد که اخیرا شده است. پیامی که چند نفر دیگر منتشر کردند و به مدافع تیم ملی انگلیس به زبان فارسی و انگلیسی علاقه نشان دادند!. شخص دیگری او را هری پاتر نامید.

دیدگاهتان را بنویسید