شورای اجرایی تصمیمی برای تایید انتخاب شهردار نگرفته است


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891947

مصطفی حیدری گفت: نامه ها و مدارک مربوط به شهردار منتخب برای طی مراحل قانونی، بررسی و استعلام به وزارت کشور و شورای اجرایی ارسال شده اما تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر در سوم مردادماه محمدحسین وحیدیان را به عنوان شهردار شهرکرد انتخاب کردند، گفت: مصوبه شورا و مستندات مربوط به آن به کمیته اجرای مصوبه فرمانداری شهرکرد ارجاع شده و هنوز تصمیمی در خصوص این مصوبه گرفته نشده است. مصوبه شورا».

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: در قانون مقرر شده است که شوراهای شهر مراکز استان ها شهردار منتخب خود را مستقیماً به وزارت کشور و شورای تطبیق استان اعلام می کنند که با تصمیم شهردار مراکز استان ها اعلام خواهد شد. با دستور قضایی ـ اداری توسط وزیر کشور صادر می شود.

حیدری افزود: نامه و مدارک مربوط به شهردار منتخب برای طی مراحل قانونی، بررسی و استعلام به وزارت کشور و شورای اجرایی ارسال شده اما تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: با تجربه کاری و توانمندی های شهردار منتخب، مطمئن هستیم که شهرداری در دوره مدیریت وی با سایر نهادها و مردم ارتباط خوبی خواهد داشت که باعث می شود کارها به خوبی پیش برود. در آینده شاهد هم افزایی در حل مشکلات خواهیم بود. شهرکرد خواهیم بود.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم مدیریت شهری شهرکرد در مسیر تحول و تحقق توسعه پایدار گام بردارد و شاهد پیوند قوی شهرداری و مردم باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید