شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام ادارات یزد تشکیل شود.


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812418

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خواستار تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات، دستگاه ها و سازمان های اداری استان یزد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه مهم الهی است، اظهار داشت: این فریضه های مهم آنچنان که باید باشد. و ممکن است جایگاه خود را در جامعه پیدا نکرده باشد، هرچند ممکن است برخی به دلیل اینکه نمی خواهند به آنها تذکر داده شود، اجازه نداده باشند.

وی با اشاره به اینکه ائمه معصومین(ع) بر این دو فریضه تاکید داشتند، افزود: این دو واجباتی است که در صورت عدم انجام آن کم کم بقیه واجبات ترک می شود.

ناصری ادامه داد: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر به اندازه نماز مهم است و همانطور که نماز را نباید سبک دانست، این دو فریضه را نیز نباید سبک دانست.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود، گفت: امر به معروف و نهی از منکر را بشناسند.

ناصری گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید آداب خود را بشناسد و به گونه ای عمل کند که موجب کسالت نشود.

وی تصریح کرد: در تمامی ادارات و سازمان ها شورای امر به معروف و نهی از منکر ایجاد و روسای ادارات به عنوان رئیس شورا انتخاب شوند.

امام جمعه یزد با تشریح فعالیت های شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات گفت: کار این شورا بسیار دقیق و حساس است و باید به گونه ای برخورد شود که پاسخگوی نیاز باشد. . وجود آن قطعی است

وی ادامه داد: حتی در مساجد و محلات نیز می توان این شورا را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر ایجاد کرد.

باید بگویم؛ در این جلسه هر یک از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بیان فعالیت ها و برنامه های خود و تصمیمات رؤسای شورای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تبلیغات اسلامی استان یزد پرداختند. , علوم پزشکی و حوزه علمیه اهدا شد .

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید