شورای مناسبت: دولت حق واردات خودرو با اولویت را دارد

شورای مناسبت: دولت حق واردات خودرو با اولویت را دارد

روهر نه : شورا به نحو مقتضی تصویب کرد که دولت حق دارد در اولویت واردات خودروهای کم مصرف برقی، هیبریدی، ایمن و عمومی و کم مصرف و صلاحیت فنی و حرفه ای واردکنندگان و ارائه خدمات پس از فروش و انتقال فناوری به کشور خود ادامه دهد. وارد كردن.

در این جلسه که با حضور دبیر و نمایندگان مجلس و روسای قوه مقننه و قضائیه و نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی برگزار شد، سرانجام پس از سه جلسه بحث و بررسی پیرامون «طرح ساماندهی صنعت خودرو» و «اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری»، اعضای جلسه تصمیم گرفتند خودروهایی را به شرح زیر وارد کنند: واردکنندگان حرفه ای و ارائه خدمات پس از فروش و انتقال فناوری از آنها، برای واردات.

سقف واردات خودرو با در نظر گرفتن تنظیم بازار، حمایت از تولید با کیفیت داخلی و احترام به منابع ارزی کشور و اولویت بندی مصرف ارز برای تامین کالاهای اساسی و اساسی توسط دولت تعیین می شود.

در ابتدای این جلسه آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به تنوع و اهمیت موضوعات در دستور کار شورا به نحو مقتضی و لزوم بررسی دقیق و سریعتر موضوعات، از اعضا خواست تعداد و ساعات جلسات را افزایش دهند. زمان تشکیل جلسات مجمع عمومی تمدید شد.

دیدگاهتان را بنویسید