شورشیان می خواهند با از بین بردن اموال مردم کجا را فتح کنند؟


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898767

این استاد دانشگاه گفت: قرآن را آتش زدند، پرچم را هتک حرمت کردند، مردم را به خیابان بردند، سوال اینجاست که با این اقدامات کجا می خواهند فتح کنند؟ اموال مردم را خراب می کنند، توانستند برخی مراکز دولتی و نظامی را تصرف کنند، اگر مردم آنها را نخواهند چه می شود، برای چه کسی می خواهند حکومت کنند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن غفاری فر کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار قم فردا وی تصریح کرد: به کسانی که به دلیل فوت آن بانوی متوفی دنبال براندازی هستند یک توصیه داریم که هزینه براندازی را افزایش ندهند، 3 میلیون نفر از این ملت به زیارت اربعین رفتند و برگشتند، ملتی که تاکنون بوده است. یک هفته تحت هجمه رسانه ها خارجی ها باید به خیابان ها بیایند، اما حداکثر افرادی که در پایتخت توانسته اند به خیابان بیاورند نزدیک به 1000 نفر است، یعنی کسانی که قصد تضعیف دارند، ندارند. توانایی انباشت سرمایه اجتماعی اما توانایی سوزاندن سرمایه.

این استاد دانشگاه ادامه داد: آنچه جالب بود نصیحتی بود که دکتر شجاعی زند از دوستان میرحسین موسوی بعد از قیام 88 به او کرد و به موسوی گفت هاشمی 10 میلیون رای دارد شما در انتخابات بعدی 13 میلیون رای دارید. اگر به جای این شورش رنج می کشید اگر در انتخابات دیگری کرد بودید چند میلیون به رای شما اضافه می شد و رئیس جمهور می شدید اما با این کارها تمام سرمایه و بیشتر 10 میلیون خود را سوزاندید. رای، حالا براندازان هم با این اقدامات سرمایه می سوزانند.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی برای آنها هم بهانه است، گفت: قرآن را آتش زدند، پرچم را هتک حرمت کردند، عده ای را به خیابان بردند، سوال اینجاست که با این کارها کجا می خواهند فتح کنند؟ اموال مردم را ویران می کنند، توانستند چندین مرکز دولتی و نظامی را به تصرف خود درآورند، در نهایت اگر مردم آنها را نخواهند چه می شود، برای چه کسی می خواهند حکومت کنند؟

غفاری فر گفت: در هر کشوری که سناریوی آشوب و آشوب کار کرد، هر چه شورش کردند ملت ها بیشتر بیدار شدند.

این کارشناس سیاسی گفت: بزرگترین نگرانی جوانان ناآشنا، عاطفی و عاطفی، دل پاکی است که توجه نمی کند، سلبریتی ها و خواص جزو استخوان های سوخته کشور هستند. آنها حالا به پیرمردها و شهرک نشینان پیر آلبانیایی تبدیل می شدند، هر چند سال یک بار مردم را برای کمک به این پیرمردها می برند، اما می دانند که این کارها به دردشان نمی خورد.

استاد ناحیه و دانشگاه خاطرنشان کرد: این مهره های داخلی با موقعیت هایی که اشغال می کنند تبدیل به مهره های سوخته می شوند زیرا آمریکا و اسرائیل آن طور که می خواستند از آنها استفاده کردند و دور ریخته می شوند زیرا این افراد هنر خاصی ندارند که بدیع باشد زیرا آنها دارند. نه متفکر هستند، نه ریاضیدان، نه فیلسوف، نه حتی یک سرباز ماهر.

غفاری فر گفت: مسلم است که نظام و انقلاب از این افراد می گذرد. انقلاب در طول عمر خود فراز و نشیب های زیادی را به خود دیده است. آن افرادی که حجاب دارند و جنجال می آفرینند، اگر واقعاً دلسوز هستید، روند مدنی را طی کنید. چند وکیل باتجربه.» موضوع را در دادگاه پیگیری می کنند، بیانیه می دهند، برای دادگاه نماینده تعیین می کنند، اما به فکر کسی نیستند و فقط فرصت طلب هستند.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به حقیقت مسیر بحث باید منطقی و عقلانی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید