شورش های اخیر زیر سر فرقه گرایان است


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916518

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اغتشاشات اخیر در کنترل فرقه ها، جنگ اقتصادی معطوف به بازار و معیشت تولید، جنگ اجتماعی اقوام، جنگ مذهبی شیعیان است. و اهل سنت و جنگ شدید یا اول یا آخر خواهد شد، زیرساخت ها آماده بود، اما در هشت سال ریاست جمهوری روحانی تقویت شد و بخشی توسط ایشان تکمیل شد و بخشی دیگر توسط کابینه. اما تکمیل نشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ کریمی قدوسی صبح امروز در گردهمایی بصیرت اندیشان فاطمی در جمع نخبگان سیاسی استان گلستان اظهار داشت: نسل فرهیخته فاطمی این دولت بزرگ را ایجاد کردند و این دولت تا رسیدن به هدف اصلی خود ادامه خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: فتنه‌های اخیر با رهبری فرقه‌گرایان، جنگ اقتصادی معطوف به بازار و معیشت تولید، جنگ اجتماعی اقوام، جنگ مذهبی مردم است. شیعه و سنی و جنگ سخت یا اول یا آخر می شود، زیرساخت ها آماده بود، اما در هشت سال ریاست جمهوری روحانی تقویت شد، بخشی از آن توسط او و بخشی دیگر از کابینه اجرا شد، اما کامل نشد

قدوسی تاکید کرد: این برنامه از سال 1395 تدوین شده و مشکلات مختلفی در این زمینه به وجود آمده است.

وی گفت: اگر جمهوری اسلامی زنده بماند و بماند، سرش در جمهوری اسلامی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: استاندارد ما باید مبتنی بر تعهد به ولی قانونی باشد و مجلس نیز در این زمینه برنامه ای تهیه کرده است.

قدوسی تاکید کرد: من چهار دوره نماینده مجلس بودم و هر بار که مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس دیدار می کردند بر موضع و دفاع از انقلاب اسلامی تاکید می کردند و همه ما باید این مطالبه را داشته باشیم.

وی گفت: وضعیت روحی و روانی جامعه باعث تاخیر در برخورد با برخی از افراد مشهور حامی اغتشاشات اخیر شده است و باید کمی صبر کرد تا ذهن آنها عادی شود و سپس به حساب آنها رسیدگی می کنیم.

این مسئول تصریح کرد: تمامی عکس ها و مدارک کسانی که به خیابان ها آمده اند در رصد اطلاعات موجود است و مجموع افرادی که به خیابان ها آمده اند از 45 تا 150 هزار نفر است و تکرار می شود 500 هزار نفر را شامل می شود. در طول روز و مستندات تا شعار 10 نفر در پشت بام توسط پهپاد شناسایی و بلافاصله پیامک برای آنها ارسال شد.

قدوسی تاکید کرد: هرچند این هم دخل و تصرف است و پاسپورت علی دایی را در مرکز گرفتیم، صبح گرفتیم، آنقدر فشار آوردند که پس دادیم.

وی افزود: مراکز 24 ساعته و سرورهای دشمن شبانه روز در فضای مجازی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید