شوک برای بایرن مونیخ؛ لواندوفسکی قصد جدایی دارد!

باشگاه آلمانی پس از انتشار شایعات زیادی مبنی بر پیوستن روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی و گلزن بایرن مونیخ به بارسلونا این خبر را رد کرد. اما حالا برخی رسانه های نزدیک به باشگاه خبر داده اند که لواندوفسکی به بایرن اعلام کرده که قصد جدایی دارد. به این ترتیب بحث جدایی ستاره لهستانی از باواریایی ها و پیوستنش به “بلاوگرانا” داغتر شد.

به گزارش رسانه های اروپایی، روبرت لواندوفسکی که آخرین فصل قرارداد خود را با بایرن مونیخ در فصل 22-23 سپری می کند، در پایان این فصل به بارسلونا خواهد پیوست. اتفاقی که ستاره لهستانی بایرن حاضر به تکذیب آن نشد.

به گزارش بیلد، لواندوفسکی به بایرن اطلاع داده که قرارداد جدیدی با باواریایی ها امضا نخواهد کرد و قصد دارد این باشگاه را ترک کند. مهاجم 33 ساله بایرن گفته است که می خواهد چالش جدیدی را انجام دهد.

با این حال، کیکر اعلام کرد که بایرن به لواندوفسکی به دو شرط اجازه می دهد که برود. گزینه مناسبی برای تعویض آن پیدا کنید و مبلغ رضایت بخشی (حدود 40 میلیون یورو) دریافت کنید.

لواندوفسکی در هشت سال حضورش در بایرن موفق به کسب 19 جام شد و در جام جهانی 2020 برنده جایزه مرد سال شد.او در آخرین فصل فوتبال اروپا 45 بازی برای بایرن مونیخ انجام داد و 49 گل و 7 پاس گل به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید