شوک برای ساپینتو. 6 امتیاز از آبی ها کسر می شود؟

شوک برای ساپینتو.  6 امتیاز از آبی ها کسر می شود؟

شمارش معکوس تا پذیرش مرحله بعدی فیفا در خصوص عدم پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی آغاز شده است و سرمربی ایتالیایی استقلال همچنان از طریق وکلای خود پیگیر اجرای حکم صادره از سوی دادگاه عالی ورزش در تابستان امسال است. استقلال به پرداخت مبلغی محکوم شد. با توجه به شرایط فعلی قیمت ارز به 60 میلیارد تومان می رسد.

اگر این طلب در روزهای آینده پرداخت نشود یا استراماچونی به باشگاه مهلت ندهد، این احتمال وجود دارد که استقلال در این فصل از 1 تا 6 امتیاز کسر شود و نکته اینجاست که اگر این اتفاق بیفتد، قوانین فیفا، حتی در سال هم امتیاز گرفته می شود اگر مطالبات سرمربی سابق استقلال پرداخت شود، او دیگر برنمی گردد، این اتفاق به خودی خود فوق العاده تلخ و خطرناک است، اما در اوج ناامیدی این خبر را شنیدیم که فیفا پنجره نقل و انتقالات استقلال را به دلیل پرداخت نشدن به مطالبات سرمربی سابقش حداقل در این مرحله بسته است، او بسته نمی شود اما شاید بعداً باشگاه را به دو سه پنجره نقل و انتقالاتی محکوم کند.

البته این نکته را فراموش نکنید که نیازی به بستن پنجره استقلال از سوی استراماچونی نیست چرا که پنجره نقل و انتقالات آبی ها به دلیل پرونده میلیچ همچنان بسته است!

دیدگاهتان را بنویسید