شوک برای یحیی; ستاره پرسپولیس دربی را از دست داد؟

شوک برای یحیی;  ستاره پرسپولیس دربی را از دست داد؟

تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی 2022 قطر راهی قطر شد و میلاد سرلک تنها بازیکن پرسپولیس در این تیم بود تا سهمیه سرخ پوشان تیم ملی فوتبال به 5 نفر برسد.

سارلخ که توانست نظر مساعد کارلوس کی روش را جلب کند به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران نتوانست به جام جهانی سفر کند. در آن زمان گفته می شد سارلخ در تمرین تیم ملی حاضر شده بود اما با دردی که در ناحیه کشاله ران خود داشت در تمرین حاضر شد و همین باعث شد کارلوس کی روش هیچ شانسی نداشته باشد و او را از تیم ملی کنار بگذارد.

عجیب اینکه خود میلاد سرلک هنوز مصاحبه ای در مورد میزان مصدومیتش یا دلیل کنار گذاشتنش از لیست نهایی تیم ملی انجام نداده است. سکوت شماره 10 پرسپولیس بر حجم شایعاتی که همچنان پابرجاست افزود. خود این بازیکن نیز تا این لحظه و پس از کناره گیری از لیست تیم ملی به درستی با پرسپولیس تمرین نکرده و قرار است سونوگرافی کند تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

با توجه به این موضوع، شنیده‌ایم که میلاد سرلک به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، ممکن است دیدار تصمیم‌گیرنده مقابل استقلال در ۸ آذر را از دست بدهد. دیداری که برای یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس اهمیت زیادی دارد و سرپوشان سرمربی تهرانی به شدت به میلاد سرلک نیاز دارد.

سرلاک تنها هافبک دفاعی پرسپولیس است که مهارت بازی سازی دارد. او می تواند ریتم بازی تیمش را تنظیم کند و بر این اساس یحیی گل محمدی نمی تواند چنین بازیکنی را نادیده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید