شوک برای یحیی; پیشنهادهای غیرمنتظره به بازیکنان پرسپولیس!

شوک برای یحیی;  پیشنهادهای غیرمنتظره به بازیکنان پرسپولیس!

در خبرها آمده بود که میلاد سرلک به تازگی پیشنهادی وسوسه انگیز از لیگ ستارگان قطر دریافت کرده است. پیش از این رسانه ها گزارش داده بودند؛ مرتضی پورعلیگنجی توسط چند تیم در امارات و قطر دیده شده و پیشنهادات غیر رسمی دریافت کرده است.

مدافع ملی پوش پرسپولیس برای ششمین بار مقابل آمریکا در جام جهانی به میدان رفت که اگر اسکوچیچ در تیم ملی می ماند قطعا جایی در ترکیب اصلی تیم ملی نداشت و حتی اگر می رفت. جام جهانی روی نیمکت می نشست. اما تیم ملی از صعود به مرحله بعدی جام جهانی بازماند و با 3 امتیاز به کار خود پایان داد.

ظاهرا مرتضی با پرسپولیس قرارداد 2 ساله دارد اما همانطور که شنیدیم بند فسخ قرارداد او وجود دارد و می تواند با پرداخت مبلغی از این تیم جدا شود. اگرچه هنوز زمان نقل و انتقالات زمستانی فرا نرسیده است، اما بسیاری از تیم ها شروع به تقویت و صحبت با بازیکنان مورد نظر خود کرده اند.

ظاهرا همه این پیشنهادات و ارتقای بازیکنان پرسپولیس با هدایت یک ایجنت ایرانی است که رابطه مطلوبی با یحیی گل محمدی سرمربی سره پوشان تهران ندارد. ظاهراً خود یحیی گل محمدی نیز در جریان این موضوع بوده است، اما واکنشی نسبت به اقدامات این مامور ایرانی نشان نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید